Το λάθος με την «νεκρά» που κάνουν πολλοί στο αυτοκίνητο

Το λάθος με την «νεκρά» που κάνουν πολλοί στο αυτοκίνητο

Γιατί αποτελεί μια κακή συνήθεια...

Μπορεί να οδηγείς χρόνια ή να έχεις λίγα χρόνια εμπειρία. Ωστόσο κάποια λάθη είναι κλασικά και τα κάνουν οι περισσότεροι... Όπως είναι και το λάθος με την «νεκρά» που κάνουν πολλοί στο αυτοκίνητο.

Πολλοί πιστεύουν πως κατεβαίνοντας για παράδειγμα με νεκρά την κατηφορά, καίνει λιγότερο ή το αυτοκίνητο καταπονείται λιγότερο. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμάσαι ότι αυτό είναι λάθος. Δεν πρέπει να αφήνουμε το αυτοκίνητό μας να κινείται σε δρόμο με θετική κλήση χωρίς σχέση στο κιβώτιο. Ο πρώτος λόγος είναι ότι αυτό είναι επικίνδυνο καθώς πάντα πρέπει να οδηγούμε με ταχύτητα.

Αν τώρα, νομίζεις ότι με νεκρά το αυτοκίνητο καίει λιγότερο, τότε και πάλι πρέπει να αλλάξεις γνώμη μιας και δεν ισχύει. Αντιθέτως το να κινείσαι σε μία κατηφορική διαδρομή χωρίς σχέση στο κιβώτιο συνεπάγεται μεγαλύτερη φθορά στα φρένα του αυτοκινήτου αφού το μοτέρ δεν παίζει το ρόλο του φρένου. Παράλληλα δεν μπορείς να έχεις άμεσα τον έλεγχο σε περίπτωση απότομου ελιγμού. Οπότε αν το συνηθίζεις, καλό είναι να το σταματήσεις...

8
σχόλια
  1. avatar ναι ε;

    κ γιατι οταν βαζω νεκρα στη μεγαλη κατηφορα οταν γυρναω απο αρκαδια που ειναι συνολικα γυρω στα 12 χλμ,η ενδειξη καταναλωσης πεφτει απο 6,5 στο μηδεν;οτι να ναι.θα μας βγαλουν τρελους με το ζορι αυτοι.οτι να ναι για να βγει ενα θεμα.ερασιτεχνες

  2. avatar Duffy

    Αν έχεις πίσω ταμπούρα όπως τα περισσότερα σύγχρονα πλέον μοντέλα, και κατεβαίνεις μόνο με τα φρένα χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο, τα ταμπούρα μυρίζουν και μπορεί μέχρι και να κολλήσουν.Σε μεγάλες κατηφόρες >5χλμ μόνο με ταχύτητα στο κιβώτιο.

  3. avatar ελευθεριος

    ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΕΚΡΑ . ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

  4. avatar SER 30

    ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΟΔΗΓΗΤΙΚΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ . ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΝΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ . ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΟΧΗΜΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΓΡΑΦΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ ΛΑΘΗ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ . ΑΚΟΥΝΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΑΤΟ .ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΑΚΑΚΙΩΝ ΦΘΟΡΑΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΥΣΙΜΟ . ΣΥΝΘΗΚΕΣ 1980 1990 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ .

  5. avatar MINOS

    1994, ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΟΡΕΙΝΟ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ,VW TRANSPORTER ΚΛΟΥΒΑ,ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ),ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΧΛΜ ΜΕ ΣΒΗΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ(TOTE TA ΦΡΕΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΣΥΝΕΧΗ ΠΕΔΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ) ΕΚΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΕΚΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.

  6. avatar Jimis sofer

    Ρε μάστορα μη λες ότινανε.Νεκρα βάζεις όταν έχει ελαφριά κατηφοριτσα για οικονομία στο καύσιμο.Οταν έχει μεγάλη κατηφόρα εννοηται ότι δεν πετάς λεβιέ γιατί θα πας για τσαι!!

    1. avatar νικος κολλιας

      Ο ΚΑΝΟΝΑς ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ,ΑΝΤΕ ΣΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΧ ,ΚΑΙ ΠΛΗΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ !!

    2. avatar Να πας ξανά

      Για εξετάσεις. Νεκρά δεν βάζεις ποτέ όταν κινείται το αυτοκίνητο. Ούτε σε ελαφριές ούτε σε βαριές κατηφόρες

Παρακαλούμε περιμένετε ...