Η Infiniti πρώτη στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Η Infiniti πρώτη στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Η έρευνα του CSI για το 2018 περιλαμβάνει αξιολογήσεις σε πέντε επιμέρους κατηγορίες

Η Infiniti κατέλαβε την  πρώτη θέση σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας,  στη μελέτη J.D. Power 2018 Customer Service Index (CSI). Συνολικά, η ιαπωνική εταιρία πολυτελών αυτοκινήτων πέτυχε βαθμολογία  876  σε κλίμακα 1.000 σημείων, 48 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας και 14 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας premium αυτοκινήτων.

Η έρευνα του CSI για το 2018 περιλαμβάνει αξιολογήσεις σε πέντε επιμέρους κατηγορίες, που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη: σύμβουλος εξυπηρέτησης, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις , ποιότητα υπηρεσιών και  έναρξη της υπηρεσίας. Η Infiniti κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε κορυφαίες μάρκες σε κάθε κατηγορία, με τη μεγαλύτερη βελτίωση στην κατηγορία του συμβούλου εξυπηρέτησης.

Η μελέτη του CSI για το 2018 μετράει την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για εργασίες συντήρησης ή επισκευής, μεταξύ ιδιοκτητών και μισθωτών οχημάτων ηλικίας 1 έως 5 ετών. Η μάρκα στο παρελθόν έχει κερδίσει κορυφαίες επιδόσεις στην μελέτη  CSD του J.D. Power  το 1990, το 1994, το 1996 και το 2003.

Νίκος Τσάδαρης