Η διαφορά ενός crash test το 1997 και το 2017: Ποιο αυτοκίνητο αντέχει;

Ο Ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφαλείας (Euro NCAP), ειδικός στα crash test, έδωσε στη δημοσιότητα ένα εντυπωσιακό βίντεο

Τη στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για το πλασάρισμα οχημάτων χωρίς οδηγό, βρετανική εταιρεία αξιολόγησης οχημάτων γυρίζει το χρόνο πίσω για να θυμηθεί πώς η τεχνολογία έχει εξελιχθεί τα τελευταία 20 χρόνια. 

Ο Ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφαλείας (Euro NCAP), ειδικός στα crash test, έδωσε στη δημοσιότητα ένα εντυπωσιακό βίντεο στο οποίο τονίζονται οι βελτιώσεις στην ασφάλεια των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας, συγκρίνοντας τις δοκιμές πρόσκρουσης δυο οχημάτων.

Το ένα ΙΧ είναι το Honda Jazz μοντέλο του 2017 και το άλλο ένα Rover του 1997, χρονολογία που οι δοκιμές πρόσκρουσης εισήχθησαν για πρώτη φορά από το NCAP.

Και τα δυο αυτοκίνητα, τρέχουν με την ίδια ταχύτητα, 40 μίλια την ώρα, όταν συγκρούονται. Ωστόσο, τα αποτελέσματα διαφέρουν με δραματικό τρόπο. Στο μεν Honda Jazz καταστρέφεται το παρμπρίζ και το καπό, ενώ στο δε Rover η καταστροφή είναι σχεδόν ολική. 

Σε αντίθεση με το Honda, το Rover δε διαθέτει σχεδόν κανένα αερόσακο για την προστασία των επιβατών που κάθονται στις μπροστινές και πίσω θέσεις.

Δείτε το σχετικό βίντεο: