Η εταιρεία του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης αφήνει αιχμές για μη ισότιμη εφαρμογή του πλαισίου
Την αντίδραση του TikTok προκάλεσε η πρόσφατη διαπίστωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ότι οι διαφημίσεις στην διαδικτυακή πλατφόρμα παραβιάζουν το νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, η Επιτροπή μετά από έρευνα διαπίστωσε, ότι το TikTok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις. Εκπρόσωπος της διαδικτυακής πλατφόρμας δήλωσε:
«Εξετάζουμε τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αποθετήριο διαφημίσεών μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στην τήρηση των υποχρεώσεών μας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες- Digital Services Act (DSA). Παρότι στηρίζουμε τους στόχους της εν λόγω ρύθμισης και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα εργαλεία μας σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις, εκφράζουμε την αντίθεσή μας με ορισμένες από τις ερμηνείες της Επιτροπής, τονίζοντας ότι η καθοδήγηση παρέχεται μέσω των προκαταρκτικών πορισμάτων και όχι μέσω δημόσιων κατευθυντήριων γραμμών. Θεωρούμε απαραίτητους τους ισότιμους όρους και τη συνεπή, συστηματική εφαρμογή του πλαισίου. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Επιτροπή, όπως πράττουμε καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας».