Έπειτα από 30 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς στο χώρο των ταξιδίων, συνεδρίων και εκδηλώσεων, η Μideast ολοκληρώνει τις εφαρμογές της νέας της εταιρικής ταυτότητας με την ανανεωμένη εικόνα των γραφείων της, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Στην πρόσοψή της, έχοντας ως γνώμονα τις λιτές – καθαρές γραμμές, η εταιρία επέλεξε ένα σχέδιο που τονίζει το νέο της λογότυπο με τα χρώματα των πέντε πυλώνων της (Εξερχόμενος Τουρισμός, Εισερχόμενος Τουρισμός, Εταιρικά Συνέδρια & Εκδηλώσεις, Τουρισμός Πολυτέλειας, Γάμοι & Προσωπικές Εκδηλώσεις).
Οι πολύχρωμοι γλάροι της, σήμα κατατεθέν της νέας ταυτότητας, κοσμούν τις εξωτερικές επιφάνειες. Στον εσωτερικό χώρο των γραφείων της, η Mideast έδωσε μεγάλη σημασία στην επίδραση των χρωμάτων στη ψυχολογία καθώς και την καταλληλότητά τους για έναν εργασιακό χώρο.
Θέλοντας να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που θα εμπνέει τη δημιουργία, τις καινοτόμες ιδέες και το πάθος για ποιοτική εργασία, η εταιρία επέλεξε να διακοσμήσει τα γραφεία της με φωτεινά χρώματα και γνωστές φράσεις σχετικές με τη μαγεία του ταξιδιού.
Η κα. Κατερίνα Μούσμπε, Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast, δήλωσε: "Ένα μεγάλο μας έργο ολοκληρώνεται και νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτό. Το αποτέλεσμα ήταν μεγαλύτερο των προσδοκιών μας και η αγάπη που μας έδειξε ο κόσμος, αγκαλιάζοντας τη νέα μας εικόνα, ήταν υπέρ του δέοντος. Ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά όλους τους φίλους της Mideast και συνεχίζουμε με την ίδια υπόσχεση: να είμαστε συνεχώς δίπλα σας, πραγματοποιώντας τα όνειρά σας, πάντα με την απαράμιλλη φροντίδα της Mideast".