Συνήθως το πρόγραμμα αγώνων κάθε σεζόν είναι ήδη καθορισμένο στις αρχές Ιανουαρίου. Φέτος, ενώ το καλαντάρι έχει οριστεί ώστε να περιλαμβάνει 20 αγώνες, είναι ακόμη αβέβαιο αν τελικά θα υπάρξει και 20ος αγώνας, αφού το GP του Νιού Τζέρσι μετατέθηκε στην επομένη χρονιά. Επιπλέον, ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν η πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, με τα τεράστια οικονομικά της προβλήματα, θα καταφέρει να φιλοξενήσει αγώνα ή αν τη θέση της θα πάρει η πίστα του Χόκενχαϊμ.
Τα ρόστερ των οδηγών έχουν διαμορφωθεί μετά τις μετακινήσεις των Lewis Hamilton, Sergio Perez, Nico Hulkenberg και Charles Pic στις Mercedes, McLaren, Sauber και Caterham αντίστοιχα, αλλά και την αποχώρηση του Michael Schumacher από την ενεργό δράση. Δύο μπάκετ μονοθεσίων αναζητούν οδηγούς, αυτές των Caterham και Force India, ενώ μετά την αποχώρηση της HRT η λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει πλέον 22, αντί για 24, μονοθέσια. Μειωμένες θα είναι ημέρες δοκιμών, που περιορίζονται σε 12 από 15, ενώ θα γίνουν μόνο τρεις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν και καμία κατά τη διάρκειά της.
Ο τεχνικός κανονισμός έχει ελάχιστες διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτόν του 2012. Οι σημαντικότερες είναι η απαγόρευση της ελεύθερης χρήσης του DRS στα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες δοκιμές για λόγους ασφαλείας και η απαγόρευση χρήσης διπλού DRS με τη βοήθεια αεραγωγών. Τέλος, αυξήθηκε το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων κατά 2 κιλά, έτσι ώστε να αντισταθμιστεί το αυξημένο βάρος των νέων ελαστικών.
Η αγωνιστική χρονιά ξεκινά και επίσημα τέλος Ιανουαρίου, με την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της McLaren, έστω και εκτός πίστας...