Travelnews

Τα δικαιώματά σας σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια

Ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών «Ποιότητα Ζωής»

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή μας σε κάποιο κατάλυμα, με αφορμή τις καλοκαιρινές διακοπές που έχουν ξεκινήσει, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών «Ποιότητα Ζωής».

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα, ο ξενοδόχος οφείλει:

Προκαταβολή

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Για πληροφορίες ή καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τουριστική αστυνομία, στον ΕΟΤ και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.