Οικονομία>Επιχειρήσεις

Ο απολογισμός της WIND για το 2016 και τα σχέδια για το 2017

Αύξηση τζίρου και λειτουργική κερδοφορία για την εταιρεία, που σχεδιάζει να μπει στην αγορά της τηλεόρασης

Τάσεις σταθεροποίησης μετά από 8 χρόνια πτώσης εμφανίζει η ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών τα τελευταία δύο έτη, έχοντας από το 2008 χάσει 3 δισ. ευρώ από τα έσοδα της. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της WIND, οι επιδόσεις του κλάδου για την περασμένη χρονιά διαμορφώνονται στα 4,1 δισ. ευρώ συνολικά έσοδα (με την κινητή να εμφανίζει έσοδα 1.8 δισ. ευρώ και την σταθερή 2,1 δισ. ευρώ).

Η πορεία το 2016

Το 2016 η WIND σημείωσε μικρή αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία καθώς η χρονιά έκλεισε με συνολικά έσοδα 476 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 91 εκατ. ευρώ. Βασιλιάς στο μερίδιο εσόδων της WIND παραμένει η κινητή τηλεφωνία που συνεισφέρει το 65% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, με τη σταθερή τηλεφωνία ωστόσο να είναι σε τροχιά ανόδου καθώς ήταν ο τομέας που σημείωσε σημαντική αύξηση στον τζίρο του (11%).

«Το 2016 κάναμε συστηματική πρόοδο σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης και αυτό αποτυπώθηκε στα ετήσια αποτελέσματα» δήλωσε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης προς τα ΜΜΕ, ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND.

 

Αναλυτικότερα:

 

 

 

Η εστίαση στις στρατηγικές προτεραιότητες συνδυάστηκε με σημαντικές εξελίξεις για τη WIND που στη διάρκεια του 2016:

 

 

 

 

Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε υποδομές και είσοδος στην τηλεόραση για το 2017

 

Το 2017, η WIND Ελλάς, με τη στήριξη των μετόχων της, θα επενδύσει 100 εκατ. ευρώ σε δίκτυα νέας γενιάς κινητής (4G) και δίκτυα νέας γενιάς σταθερής (VDSL, FTTx), μένοντας προσηλωμένη στη στρατηγική της να καταστεί πάροχος υποδομών, ώστε πάνω στα δίκτυα νέας γενιάς κινητής και σταθερής να δώσει νέες υπηρεσίες στους πελάτες της.

Σε αυτό το πλαίσιο, φέτος θα μπει και στην αγορά της τηλεόρασης. Μέχρι το τέλος του έτους, θα λανσάρει μια νέα υπηρεσία multiscreen βίντεο, δημιουργώντας μια ξεχωριστή τηλεοπτική εμπειρία για τους πελάτες της οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση σε ζωντανές και catch-up τηλεοπτικές μεταδόσεις και σε ένα πλούσιο κατάλογο βίντεο On-Demand (VOD), από οποιαδήποτε συσκευή επιθυμούν ακόμη και tablet, smartphone ή υπολογιστή.