Ιδιαίτερης σημασίας είναι η δημιουργία branding για ένα boutique hotel, κίνηση η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στη συγκεκριμένη επιχείρηση να εισέλθει σε ένα ευρύτερο δίκτυο branding, marketing ή franchising.
Tα κυριότερα στοιχεία του boutique branding είναι η πρωτοτυπία, η δημιουργικότητα, η αισθητική και η τοποθεσία. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι κοινά στις περισσότερες επιχειρήσεις αυτής της μορφής. Ωστόσο η διαφοροποίηση είναι κάτι που μπορεί να αναζητήσει κανείς, στοχεύοντας σε ένα συγκεκριμένο κοινό ούτως ώστε το ξενοδοχείο να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των lifestyle υπηρεσιών, του δικτύου marketing, franchising και branding.