Ελλάδα

«Σας κοιτάμε στα μάτια»: Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Ελλάς

Διασφαλίζει τις αρχές της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της

Με σύνθημα «Σας κοιτάμε στα μάτια», η Lidl Ελλάς συστήνει τη νέα 360ο επικοινωνιακή της καμπάνια, αναδεικνύοντας τις ενέργειες που πραγματοποιεί για να διασφαλίσει τις αρχές της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.

Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, στέκεται με σεμνότητα και αίσθημα ευθύνης δίπλα στους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες της και την ελληνική κοινωνία, αναλαμβάνοντας έναν σημαντικό ρόλο ευθύνης. Έναν ρόλο που πρέπει να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, όπως ένα σούπερ μάρκετ οφείλει να κάνει.

«Για να σηκώσεις το κεφάλι και να κοιτάξεις κάποιον στα μάτια, πρέπει πρώτα να έχεις κοιτάξει χαμηλά. Να έχεις σκύψει πάνω από όλα όσα έχουν αξία». Αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας προβάλλοντας όσα κάνει η εταιρία για να διασφαλίσει τις αρχές της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της:

Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά σε συνεργασία με τον διευθυντή φωτογραφίας Ευθύμιο Μπακατάκη.

Aπολαύστε την εδώ.