Αυτοκίνητο

To νέο Ford Kuga έχει χαμηλότερη κατανάλωση 30%

Οικονομικό και με 30% περισσότερη αυτονομία

Η Ford ανακοίνωσε ότι το νέο Kuga θα εξασφαλίζει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του βελτιώνοντας ταυτόχρονα την αυτονομία κίνησης έως και 28% κατά μέσο όρο. Το νέο Kuga αποτελεί το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας και συγχρόνως το πρώτο που προσφέρεται με ήπια υβριδική, υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία. Την ίδια στιγμή, οι κινητήρες του υποστηρίζονται από σημαντικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις στους τομείς της αεροδυναμικής και του βάρους.

Με τη  συμβολή της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, το Kuga επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης, εκπομπών CO2 και αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας από οποιοδήποτε μεσαίο SUV, αφού μπορεί να διανύσει 72 χλμ κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (NEDC).

Συγκρίνοντας τους κινητήρες του νέου Kuga με τους αντίστοιχης απόδοσης και προδιαγραφών του απερχόμενου μοντέλου, η κατανάλωση καυσίμου εμφανίζεται τώρα βελτιωμένη κατά 28% (NEDC). Αν στην όλη εξίσωση συμπεριλάβει κανείς το νέο Kuga Plug-In Hybrid, το οποίο έχει την ικανότητα να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας, η μέση κατανάλωση καυσίμου στο σύνολο της γκάμας εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 31%.

Το Kuga Plug-In Hybrid και το Kuga EcoBlue Hybrid (το τελευταίο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt) εισάγουν εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης για πρώτη φορά στο μοντέλο. Και οι δύο αυτές εκδόσεις θα διατίθενται ήδη με το λανσάρισμα, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το Kuga Hybrid με αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία. Το νέο Kuga θα διατίθεται επίσης με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, EcoBlue και EcoBoost αντίστοιχα.

Με γνώμονα την απόδοση

Το νέο Kuga είναι το πρώτο SUV που βασίζεται στη νέα, παγκόσμια και ευέλικτη πλατφόρμα της Ford με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, η οποία υποστηρίζει σημαντικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική, προς όφελος της απόδοσης, καθώς και μειώσεις σε βάρος, έναντι των απερχόμενων μοντέλων, μέχρι 80 κιλά. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει μειώσει το βάρος στο σύνολο της κατασκευαστικής δομής του, ενώ μεταξύ των «μέτρων εξοικονόμησης» που συνετέλεσαν προς την κατεύθυνση αυτή, είναι οι αλουμινένιοι βραχίονες ελέγχου της ανάρτησης (- 6,8 κιλά), ένας συνθετικός-αλουμινένιος προφυλακτήρας (- 6,1 κιλά) και το ελαφρύτερο σύστημα πέδησης, που εξοικονομεί με τη σειρά του 0,8 κιλά. Περαιτέρω μειώσεις βάρους επιτυγχάνονται με τη χρήση ελαφρύτερων μοκετών, κοίλων αμορτισέρ, ακόμα και ηχείων νεοδυμίου για το ηχοσύστημα.

Η αεροδυναμική απόδοση του νέου Kuga έχει βελτιωθεί συγκριτικά με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου, παρά την αύξηση των συνολικών διαστάσεων του αμαξώματος. Τα βελτιστοποιημένα καλύμματα-ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, οι τσιμούχες στις πόρτες και οι ράγες οροφής που δεν προεξέχουν συμβάλλουν καθοριστικά στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά περίπου 4%.

Ποικίλη γκάμα κινητήρων

Kuga Plug-In Hybrid:

Kuga EcoBlue Hybrid:

Kuga EcoBoost:

Kuga EcoBlue:

Kuga Hybrid:

Νίκος Τσάδαρης