Gmail: Επαναστατική νέα προσέγγιση με το Google Inbox

Η Google παρουσιάζει την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια νέα υπηρεσία, η οποία, όπως φημολογείται ευρέως στις ΗΠΑ, θα αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποία διαχειριζόμαστε τα e-mail μας, τουλάχιστον μέσω του Gmail

Πρόκειται για το Google Inbox, το οποίο έχει δημιουργηθεί από την ίδια την ομάδα του Gmail και βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστική περίοδο.

Ο τρόπος για να δοκιμάσει ο χρήστης το Google Inbox θυμίζει εκείνον των απαρχών της εμπειρίας e-mail που σχεδίασε αρχικά η Google, όταν ακόμη το Gmail δεν ήταν γνωστό στο ευρύ κοινό και οι περισσότεροι χρήστες του internet διατηρούσαν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε Yahoo, Hotmail.

Το Google Inbox, λοιπόν, είναι διαθέσιμο για δοκιμή με μία πρόκληση.

Η διαδικασία είναι η εξής: Για να πάρετε μέρος θα πρέπει να λάβετε πρόσκληση αφού στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση [email protected] ή κατά την προσφιλή τακτική της Google, να σας προσκαλέσει κάποιος που είναι ήδη μέλος.

Το Google Inbox φαίνεται ότι συνδυάζει στοιχεία από ιστοσελίδες κοινωνικών δικτύων όπως αυτή του Google Plus, με χαρακτηριστικά που συναντάμε σε άλλες email εφαρμογές ή ημερολογίου, δημιουργώντας μια πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση στο Gmail και ουσιαστικά σηματοδοτώντας την τρίτη προσπάθεια της Google να επεκταθεί προς τα προφίλ και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης μετά το Google Buzz και το Google+.

Με τη σύνδεση σας και κάνοντας χρήση διεύθυνσης τύπου, σεταρισμένη σε Google Server (@google.com), το Google Inbox ξεκινά την οργάνωση των email σας ανάλογα το περιεχόμενο τους, έχοντας στη διάθεση του όλα τα μηνύματα που έχετε στο Gmail λογαριασμό σας.

H νέα υπηρεσία, όπως έχει γίνει γνωστό, ομαδοποιεί με τη λειτουργία Bundles, κάτω από την κατηγορία Promos, e-mail που περιέχουν προσφορές, στον κατάλογο Purchases (Προσφορές), όλα τα e-mail σας που αφορούν αποδείξεις από αγορές σας και στον κατάλογο Travel (Καρτέλα: Ταξίδια) τα μηνύματα σας που περιέχουν πληροφορίες από αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία.

Ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσει τα δικά του bundles-tabs-"έξυπνες" καρτέλες, ανάλογα με το θέμα που τον ενδιαφέρει.

Η εμφάνιση των e-mail στο Google Inbox δε γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με την εμφάνιση του αποστολέα και του τίτλου, αλλά στη λίστα εμφανίζονται υπό τη μορφή μικρογραφιών, διάφορες φωτογραφίες που περιλαμβάνονται μέσα στο κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα, είτε άλλα στοιχεία όπως χάρτες του Google Maps σε άμεση πρόσβαση.