Έφτιαξαν το ελληνικό linkedin και φεύγουν για… Ευρώπη !

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Οι Αμερικανοί λένε ότι ένας άνθρωπος, στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, αλλάζει κατεύθυνση κατά μέσο όρο 2,5 φορές. Αυτό έκανε και ο Δημήτρης Αδάμ.

Προγραμματιστής στο επάγγελμα και στις σπουδές, αποφάσισε να ασχοληθεί με την ιδέα του, η οποία – οφείλω να ομολογήσω – έχει σχέση στην εκτέλεσή της με τα όσα έχει σπουδάσει, αλλά και – στο πνεύμα της – με την αμερικάνικη ρήση.

Τι έκανε λοιπόν ;

Σκέφτηκε ότι στη δύσκολη ελληνική αγορά εργασίας, χρειάζεται να υπάρχει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που θα ασχολείται κυρίως με την επαγγελματική επικοινωνία, θα είναι στην ελληνική γλώσσα και – κυρίως – η χρήση του θα είναι δωρεάν.

Έτσι, δημιούργησε – μαζί με τον αδερφό του - το Bsmark.com. Το πρώτο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο στη χώρα μας. 

“Απευθύνεται σε όλους όσους αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση στην κοινωνική δικτύωση, μακριά από ψεύτικα προφίλ και ανούσιο περιεχόμενο. Ουσιαστικά, αποτελεί ένα ποιοτικό μέσο επαγγελματικής επικοινωνίας, και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα και εντελώς δωρεάν. Μέλη του μπορούν να γίνουν επαγγελματίες, φοιτητές, άνεργοι ή ακόμα και οργανισμοί”, λέει ο ίδιος.

 

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Ο εγγεγραμμένος χρήστης του Bsmark.com μπορεί να :

 

  • προβάλλει με τρόπο ολοκληρωμένο το βιογραφικό του, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του,

  • αναρτήσει τη δική του αγγελία εργασίας

  • κάνει αίτηση σε αγγελίες άλλων

  • αναζητήσει υπαλλήλους ή συνεργάτες

  • προβληθεί και ο ίδιος στην αγορά εργασίας

  • προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, με τη δημιουργία δικής του επαγγελματικής σελίδας

  • ανταλλάξει συστάσεις

  • αξιολογήσει και αξιολογηθεί

  • ενημερωθεί με τρόπο στοχευμένο

  • αποκτήσει επαγγελματική εξωστρέφεια, ενημερώνοντας άλλους για τη χρησιμότητα του επιχειρηματικού του προσανατολισμού

 

“Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δίκτυο και να επενδύσουμε σε αυτό, με αποκλειστικό σκοπό να βοηθήσουμε τους Έλληνες χρήστες να απαλλαγούν από τη νοοτροπία της ανούσιας κοινωνικής δικτύωσης μέσω άλλων δημοφιλών δικτύων, και να δώσουν πραγματική αξία στην ενασχόλησή τους με τα social media. Ο χρήστης, δημιουργώντας ποιοτικό επαγγελματικό περιεχόμενο, που θα τύχει της ανάλογης ανταπόκρισης από τα άλλα μέλη, έχει περισσότερες πιθανότητες να πουλήσει τις υπηρεσίες του ή τα προϊόντα του, να συνεργαστεί με άλλους και να αναζητήσει ή να προσφέρει εργασία, χωρίς να χαθεί μέσα σε ένα ανεξέλεγκτο περιβάλλον γενικού περιεχομένου”, υποστηρίζει ο κύριος Αδάμ.

 

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όπως ο ίδιο;ς λέει, το δίκτυο ακολουθεί ανοδική πορεία στις εγγραφές του. “Έχουμε επισκέψεις και εγγραφές από όλο σχεδόν τον πλανήτη, κυρίως όμως Έλληνες. Υπάρχουν και εγγραφές ξένων, αφού το δίκτυο λειτουργεί και στην αγγλική γλώσσα. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο διαθέτει περισσότερους από 2.000 χρήστες μέσα στους πρώτους 6 μήνες λειτουργίας του. Δεν περιλαμβάνω αυτούς που έχουμε διαγράψει, οι οποίοι είναι αρκετοί, εξαιτίας του ότι δεν ακολούθησαν τους κανόνες χρήσης του δικτύου”.

 

ΠΑΝΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΜΕ... ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

“Η πρόθεσή μας δεν ήταν εξ αρχής να δημιουργήσουμε μια επιχείρηση, που θα μας αποφέρει κέρδη. Για αυτό το λόγο, το δίκτυο είναι και θα παραμείνει δωρεάν για τα μέλη του. Στην πορεία, όμως, μας προσέγγισαν επιχειρήσεις για να έχουν διαφημιστικό όφελος μέσα από το δίκτυο, με την εμφάνιση διαφημιστικών καταχωρήσεων. Με αυτό τον τρόπο, αυτοσυντηρείται το εγχείρημα. Η προβεβλημένη καταχώρηση μιας επιχείρησης, σε ένα δίκτυο με χιλιάδες επισκέψεις καθημερινά, είναι το ζητούμενο για κάθε διαφημιζόμενο”, δηλώνει ο ιδρυτής του ελληνικού linkedin.

Μάλιστα, το marketing plan του bsmark.com προβλέπει μελλοντικά και την υλική ανταμοιβή των μελών εκείνων, που, μέσα από καινοτόμες και μετρήσιμες δράσεις και δραστηριότητες, θα αποδεικνύουν τη χρησιμότητά τους για όλη την κοινότητα. Πολύ απλά, στόχος είναι να γίνει το μοναδικό social network παγκοσμίως, που θα αναδιανέμει τα όποια κέρδη του στα πιο αξιόλογα μέλη του, με διαφανείς και απολύτως νόμιμες διαδικασίες. “Θα αλλάξουν οι όροι της κοινωνικής δικτύωσης όπως τους γνωρίζαμε μέχρι σήμερα”, λέει με σιγουριά ο Δημήτρης Αδάμ.

 

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ

Οι αδερφοί Αδάμ έχουν μεγάλα σχέδια για το δημιούργημά τους. Συζητούν με επενδυτές, με στόχο να αντλήσουν κεφάλαια για να υλοποιήσουν εκτεταμένες δομικές αλλαγές, που έχουν δρομολογήσει, τόσο στις λειτουργίες, όσο και στην εμφάνιση, προκειμένου το δίκτυο να γίνει πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό. Στον προγραμματισμό τους είναι να μεταφραστεί το bsmark.com σε 10 τουλάχιστον γλώσσες, ώστε να προσεγγισθεί το ευρωπαϊκό κοινό, όπου και εκεί η ανεργία και η επαγγελματική ανασφάλεια βρίσκονται στο ζενίθ τους.