Η Forthnet προσλαμβάνει προσωπικό

Η Forthnet AE, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή συνδυαστικών υπηρεσιών ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, προχωράει στην πρόσληψη προσωπικού. Όπως θα δείτε στη συνέχεια πρόκειται για διάφορες θέσεις εργασίας, είτε μερικής απασχόλησης, είτε πλήρους.

-Υπαλλήλους Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητών

6ωρης ή 8ωρης απασχόλησης,
για εργασία με σύστημα κυλιόμενων βαρδιών 24X7X365
(Κωδικός Θέσης: CCTA)

Προσόντα:
· Εμπειρία στην πρόσβαση στο Internet μέσω dial-up & DSL
· Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows 2000/ΧΡ/Vista
· Άριστη τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία
· Ευχέρεια στη δακτυλογράφηση
· Επιθυμητή η γνώση MacOS
· Πτυχίο Ι.Ε.Κ ή απολυτήριο Τεχνικού Λυκείου με κατεύθυνση στην πληροφορική
· Προϋπηρεσία μέχρι 3 έτη
· Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)

Η εταιρεία προσφέρει :

· Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης
· Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
· Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

-Υπαλλήλους Τμήματος Εξυπηρέτησης Συνδρομητών

5ωρης απασχόλησης,

για εργασία σε κυλιόμενο ωράριο απασχόλησης

Προσόντα:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει τα εξής προσόντα/ χαρακτηριστικά:

· Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Windows
· Ευχέρεια στη δακτυλογράφηση
· Επαρκή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
· Άριστη τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία
· Αυξημένες οργανωτικές ικανότητες
· Ομαδικό πνεύμα
· Απολυτήριο Λυκείου
· Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση επιθυμητή

-EΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

(Έδρα Αθήνα /Θεσσαλονίκη)
Κωδ. Θέσης: ΕΔΠ /14

Kύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

• Συντονίζει, καθοδηγεί, εκπαιδεύει και παρακινεί την ομάδα πωλητών καταστημάτων, με σκοπό την επίτευξη των στόχων πωλήσεων.
• Αναλύει τις τάσεις της αγοράς, αναζητά και προτείνει τρόπους ανάπτυξης των πωλήσεων στην περιοχή ευθύνης του.
• Εφαρμόζει την Εμπορική Πολιτική της εταιρείας, ελέγχει και διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων.
Προσόντα:

Απαραίτητα Προσόντα:

• Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ
• Εμπειρία τουλάχιστον 3 έτη σε αντίστοιχη θέση ή/και σε αλυσίδα καταστημάτων λιανικών πωλήσεων.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ MSOffice
• Δυνατότητα συχνών ταξιδιών

Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες:

• Πολύ καλή γνώση της λειτουργίας καταστημάτων λιανικής
• Να μπορεί να κατευθύνει και να εμπνέει την ομάδα πωλητών
• Να διαθέτει ομαδικό πνεύμα και ικανότητα συνεργασίας σε διάφορα επίπεδα
• Ικανότητα αντίληψης και επεξεργασίας αριθμητικών δεδομένων
• Εξαιρετική προφορική και γραπτή επικοινωνία

-Μηχανικό Δικτύων Εταιρικών Πελατών

Κωδικός Θέσης: CCSE02-14

Ο κάτοχος της θέσης έχει την ευθύνη υλοποίησης και υποστήριξης telecom υπηρεσιών εταιρικών πελατών με μισθωμένα κυκλώματα, όπως Fiber Optic Forthnet, Shdsl, Microwaves και κυκλώματα τρίτων Παρόχων, με βασικό στόχο την ικανοποίηση του πελάτη και την ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης.

Κύριες αρμοδιότητές της θέσης:
• Διαχείριση βλαβών εταιρικών πελατών ως βασικό contact person του πελάτη από την αρχή της βλάβης μέχρι την επίλυσή της
• Συντονισμός επιμέρους εσωτερικών τμημάτων στην υλοποίηση υπηρεσιών και διαχείριση βλαβών
• Η εφαρμογή προσωρινών λύσεων στην αποκατάσταση βλαβών όταν απαιτείται
• Συντήρηση, λειτουργία και βελτιστοποίηση του IP Access Δικτύου
• Υποστήριξη του Sizefxis στη Νησίδα 3, σε data, τηλεφωνία, data center services και τα τηλεφωνικά κέντρα των φορέων
• Παρακολούθηση συμβάσεων πελατών
• Συμμετοχή σε έργα λειτουργίας και βελτιστοποίησης του δικτύου
• Συμμετοχή σε πιστοποιήσεις της εταιρίας

Προσόντα:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να έχει:
• Επαγγελματική εμπειρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και τουλάχιστον 3 έτη σε αντίστοιχη θέση δεύτερου επιπέδου τεχνικής υποστήριξης και τεχνικής διαχείρισης και υλοποίησης μεγάλων έργων
• Πτυχίο στους τομείς Ηλεκτρονικής ή/και Τηλεπικοινωνιών
• Πιστοποιήσεις Cisco Routing / Switching / VoiP επιπέδου CCNP και τεχνογνωσία σε Voip PBX (Asterix, Cisco Call Manager) θα ληφθούν σημαντικά υπόψη
• Χρήση Routers, ATM Switches, ME Switches, Firewalls – Γνώσεις επιπέδου CCNP
• Άριστη χρήση Η/Υ και MsOffice
• Εμπειρία με εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης δικτύου NMS, CRM
• Ομαδικό πνεύμα
• Αναλυτική και κριτική σκέψη
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων
• Ικανότητα σχεδιασμού και οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και όγκου εργασίας
• Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής και εκμάθησης νέων τεχνολογιών
• Άριστη γνώση της Αγγλικής και Ελληνικής Γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψήφιους)
Η εταιρία προσφέρει:
• Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης
• Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
• Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

-MHXANIKO ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ DATACENTER

Κωδ. Θέσης: DCS14

Kύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

• Υλοποιεί, διαχειρίζεται τα εκάστοτε συστήματα τα οποία προσφέρουν τις υπηρεσίες data center.
• Προσφέρει την απαραίτητη τεχνική κάλυψη στους πελάτες των υπηρεσιών αυτών.

Προσόντα:

Απαραίτητα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ πληροφορικής.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
• Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ MSOffice.

Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες:
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 έτη σε αντίστοιχη θέση.
• Διαχείριση συστημάτων Open source προϊόντων (Linux Flavors, mail, Apache, Application Server etc).
• Διαχείριση συστημάτων Cloud infrastructure (Hypervisors, Cloud Frameworks etc).
• Σχεδιασμός και υλοποίηση λύσεων υψηλής διαθεσιμότητας (Clustering, Load Balancing).
• Διαχείριση διαδικτυακών υπηρεσιών και πρωτοκόλλων TCP/IP.
• Προγραμματισμό (shell scripting, perl, C).
• Eπιθυμητή γνώση σε προϊόντα control Panel (Plesk, etc).
• Να διαθέτει ομαδικό πνεύμα, και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Να διαθέτει αναλυτική και κριτική σκέψη.
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων.
• Ικανότητα σχεδιασμού και οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και όγκου εργασίας.
• Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής και εκμάθησης νέων τεχνολογιών.