Το νέο Toyota Prius στην 66η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης

Σήμερα το πρωί ξεκίνησε η μεγαλύτερη γιορτή του αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Η 66η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, άνοιξε τις πύλες της για τους δημοσιογράφους και τους εκπροσώπους των εταιρειών. Στα μεγάλα περίπτερα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, παρουσιάζουν τα τελευταία μοντέλα τους και δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη της τεχνολογίας.

Η Toyota πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του υβριδικού μοντέλου Prius. Πρόκειται για την τέταρτη γενιά του αυτοκινήτου που αντλεί ισχύ από το υβριδικό σύστημα. Ανακοινώθηκε ότι το νέο Prius κατάφερε να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο προσφέροντας μία πιο ικανοποιητική οδηγική εμπειρία. Η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή και άμεση, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες είναι πιο αθόρυβο και έχει πιο γραμμική αίσθηση. Οι δυναμικές ικανότητες του νέου αυτοκινήτου βασίζονται στη χρήση της νέας πλατφόρμας Toyota New Global Architecture (TNGA).

Ταυτόχρονα, αυτή προσφέρει στο αυτοκίνητο χαμηλότερο κέντρο βάρους για βελτιωμένη απόκριση, συμπεριφορά και ευστάθεια. Επίσης παρέχει στους σχεδιαστές μεγαλύτερη ελευθερία να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο πιο ελκυστικό οπτικά, με χαμηλότερες γραμμές και πιο αθλητικό προφίλ.

Χάρη στην πλατφόρμα TNGA, οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα εσωτερικό με καλύτερη διάταξη χώρων, αναβαθμισμένη θέση οδήγησης και υψηλότερα επίπεδα άνεσης.

O χώρος αποσκευών έχει επίσης βελτιωθεί με την υιοθέτηση μιας μικρότερης, μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας υβριδικής μπαταρίας και ενός νέου συστήματος πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδα – στοιχεία που δεν επηρεάζουν το χώρο αποσκευών.

Η ασφάλεια παραμένει προτεραιότητα. Οι δυνατότητες του πακέτου Toyota Safety Sense έχουν επεκταθεί στο νέο Prius με την προσθήκη του Adaptive Cruise Control που βασίζεται σε ραντάρ και μία νέα λειτουργία ανίχνευσης πεζών για το Pre-Collision System (σύστημα προ- σύγκρουσης).

Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης έχει υποστεί εκτενείς μετατροπές για βελτίωση της απόδοσης, μείωση βάρους και ενίσχυση των επιδόσεων. Σχεδιαστικές αλλαγές στον κινητήρα έχουν πετύχει πάνω από 40% θερμική απόδοση. Άλλα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος έχουν γίνει πιο συμπαγή και έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις με κριτήριο τη βέλτιστη διάταξη χώρων. Η νέα μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου είναι πιο συμπαγής ενώ η αντοχή της και η απόδοση φόρτισης έχουν βελτιωθεί σημαντικά.