BMW Crisis Models

Πάμε σαν άλλοτε, θα μπορούσε να πει όποιος θυμάται τις στρεβλώσεις των μοντέλων της Ελληνικής αγοράς, πριν το 1991, όταν οι φορομπηχτικές πολιτικές των κυβερνήσεων δημιουργούσαν επικίνδυνους συνδυασμούς μεγάλων αμαξωμάτων/υποτονικών κινητήρων, με αποτέλεσμα να «πηγαίνει περίπατο» η ενεργητική ασφάλεια.

Σήμερα όμως με την τεχνολογία σε φρενήρη ρυθμό, αυτό που έκανε η BMW σε καμιά περίπτωση δεν είναι σε βάρος της ασφάλειας, ενώ αντίθετα ωφελεί σημαντικά όσους θέλουν ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, χωρίς να γίνουν στόχος της Εφορίας.

Ο λόγος για τον υπερτροφοδοτούμενο 1600άρη κινητήρα με τον οποίο θα εφοδιάζονται οι «ελληνικές» 5άρες BMW και τα Χ3.

Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο 1.598 κ.εκ. κινητήρα που φορούν και οι 118i, με απόδοση 170 ίππων/4.800 σ.α.λ. και ροπή 25,5 χγρμ./1.500-4.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας αυτός καταφέρνει να επιταχύνει το 1.615 κιλών αμάξωμα από 0-100 σε 8.7΄΄ και να το φτάσει σε τελική ταχύτητα 228 χλμ./ώρα!

Όλα αυτά με μέση κατανάλωση (κατά τον κατασκευαστή) περίπου 7λτ./100 χλμ.

Όσο για την τιμή; ...Μόλις 44.500 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Επιπλέον για όσους προτιμούν την κατηγορία SUV, ο ίδιος κινητήρας με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο τοποθετείται στην Χ3 με κίνηση σε δυο τροχούς και το σύνολο προσφέρεται στους καταναλωτές στην τιμή των 41.500 παρά κάτι... ευρώ.

Ίσως είναι λίγο ακριβά αλλά αξίζει τον κόπο καθώς όσοι τυχεροί μπορούν να κλείνουν πονηρά το μάτι σε Στουρνάρα και Θεοχάρη...