Οι πολύτιμες μπαλαρίνες του Van Cleef & Arpels

Οι πολύτιμες μπαλαρίνες του Van Cleef & Arpels

Αυτές οι καρφίτσες, σήμα κατατεθέν του οίκου, είναι περιζήτητες από τους συλλέκτες.

O οίκος Van Cleef & Arpels φιλοξενεί από τις 15 Νοεμβρίου 2017 έως τις 10 Ιανουαρίου 2018, στο κατάστημά του στο Παρίσι την έκθεση «Πολύτιμες Μπαλαρίνες». Οι διοργανωτές επέλεξαν την περίοδο των εορτών για να παρουσιάσουν 20 κομμάτια που φιλοτεχνήθηκαν μεταξύ 1941 και 1993, αποτίοντας τιμή σε μια από τις πιο εμβληματικές μορφές της ιστορίας του.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1940 στη Νέα Υόρκη, οι πρώτες μπαλαρίνες Cleef & Arpels βλέπουν το φως, με προτροπή του Louis Arpels, μεγάλου λάτρη του μπαλέτου και της όπερας. Θυμίζοντας επίσης τις χορεύτριες που ζωγράφισε ο Εντγκάρ Ντεγκά, οι μικρές αυτές μπαλαρίνες δημιουργούν μόνιμους δεσμούς μεταξύ του χορού και της υψηλής κοσμηματοποιίας, δύο κόσμων που μοιράζονται τις ίδιες αξίες υπεροχής, χάρης και ποίησης.

Αυτές οι καρφίτσες-μπαλαρίνες, που έγιναν σήμα κατατεθέν του οίκου, είναι περιζήτητες από τους συλλέκτες.

Στις καρφίτσες, το πρόσωπο από χρυσό ή σχηματοποιημένο από ένα διαμάντι κομμένο σαν τριαντάφυλλο, υποκλίνεται ελαφρά. Το κορμί είναι μερικές φορές από λευκόχρυσο, το χέρι σηκώνεται με χάρη, η κνήμη είναι τεντωμένη, το πόδι είναι λυγισμένο.

Στην έκθεση παρουσιάζονται επίσης σχέδια και αναμνηστικά από αρχεία των δεκαετιών 1940 και 1950 που δείχνουν τη δημιουργικότητα αυτού του καταλόγου. Οι χορεύτριες είναι όλες τους γοητευτικές, η μια περισσότερο από την άλλη.

Μήπως ο Ντεγκά ζωγράφισε την 'Αννα Πάβλοβα, την Πιερίνα Λενιάνι, τη Μαρί Ταλιόνι;

Παρακαλούμε περιμένετε ...