Πώς να γίνετε influencers και να κερδίζετε χρήματα – News.gr

Πώς να γίνετε influencers και να κερδίζετε χρήματα

Πώς να γίνετε influencers και να κερδίζετε χρήματα

Ένα και μόνο post μπορεί να τους χαρίσει ακόμα και 12.000 ευρώ

Οι άνθρωποι του σήμερα, είναι διαρκώς συνδεδεμένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οπότε γιατί αυτά να μην αποτελούν και ένα χρήσιμο εργαλείο που θα φέρνει χρήματα στο σπίτι; Τα τελευταία χρόνια, μια κατηγορία ανθρώπων έκανε την εμφάνισή της και σταδιακά... εξαπλώνεται με γοργούς ρυθμούς. Είναι οι περίφημοι influencers, δηλαδή εκείνοι που επηρεάζουν όσους περισσότερους μπορούν με την προώθηση ενός προϊόντος. Φυσικά, κλειδί σε αυτό το ρόλο, παίζουν οι ακόλουθοι (followers)- όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο.

Η Kat Richardson, διευθύντρια στο γραφείο μάρκετινγκ WaR, λέει στο BBC ότι οι χρήστες χρειάζονται περίπου 10.000 followers προτού μπορέσουν να «ξεκινήσουν να κάνουν οτιδήποτε». Το τσεκ που λαμβάνει ένας τέτοιος influencer, είναι περίπου 120 ευρώ για κάθε post, αλλά όπως λέει η τιμή ανεβαίνει σχετικά γρήγορα. «Όταν οι followers γίνουν 30.000, για μόδα ή ομορφιά, τότε το ποσό ανεβαίνει στα 850 ευρώ», συμπληρώνει.

Ο Rohan Midha, από την εταιρεία προώθησης προϊόντων PMYB, προσθέτει ότι οι «μικροί» influebcers «πληρώνονται» με δωρεάν προϊόντα ενώ εκείνοι με τους μεγαλύτερους λογαριασμούς, λαμβάνουν ποσά με εξαψήφια νούμερα. Για τους τυχερούς που έχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους -όπως τα μοντέλα, οι ηθοποιοί, οι αθλητές, οι ριάλιτι σταρ- ένα και μόνο post μπορεί να τους χαρίσει ακόμα και 12.000 ευρώ.

Ο ίδιος εξηγεί πως η μακροχρόνια σχέση μεταξύ brands και influencers αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη και για τις δυο πλευρές. «Αυτό που ανακαλύψαμε σύμφωνα με ανάλυση των στοιχείων, είναι ότι έχουμε καλύτερα αποτελέσματα όταν ο influencer προωθεί ένα προϊόν για μεγάλη χρονική περίοδο».

Γίνε και εσύ influencer, μπορείς

Τι πρέπει λοιπόν να κάνουν όσοι ελπίζουν να ζουν από την ηλεκτρονική τους παρουσία;

«Η βασική ιδέα είναι ότι οι άνθρωποι αγοράζουν από ανθρώπους που εμπιστεύονται και θαυμάζουν», λέει ο Rohan. «Εάν ένας influebcer έχει τη δυνατότητα να κάνει τους ακόλουθούς του να σηκωθούν από τον καναπέ και να προμηθευτούν αυτό το προϊόν, τότε οι εταιρείες είναι πιθανό να τους πληρώνουν για να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία», συμπληρώνει.

Η Kat προσθέτει ότι είναι σημαντικό να μην δημοσιεύετε υπερβολικό αριθμό αναρτήσεων με  με χορηγία, προσθέτοντας: «Το κοινό σας θα αρχίσει να αντιδρά αν ανεβάζετε πάρα πολλά».

«Επίσης, είναι σημαντικό να δημοσιεύσετε μάρκες που τις 'δουλεύουν" για σας», λέει. «Αν συνηθίζετε να συνδέεστε με την ομορφιά και εσείς κάνετε αναρτήσεις για κάποιο οικιακό προϊόν, που αυτό είναι καλύτερα να το κάνει μια μαμά blogger, τότε οι followwers δεν πρόκειται να ασχοληθούν με αυτό».

Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας

Όπως εξηγεί η Kat, οι εταιρείες ενδιαφέρονται ελάχιστα για την προώθηση των προϊόντων τους από το Facebook και το Twitter όπως συνέβαινε παλαιότερα και περισσότερο για το Instagram. «Τα Instagram stories έχουν σήμερα τη μεγαλύτερη δύναμη. Το Youtube επικεντρώνεται κυρίως σε πιο νεαρό κοινό», προσθέτει.

Παρακαλούμε περιμένετε ...