Η Κάιλι Τζένερ-Καρντάσιαν στο Forbes, απειλεί τον Ζάκερμπεργκ

Η Κάιλι Τζένερ-Καρντάσιαν στο Forbes, απειλεί τον Ζάκερμπεργκ

Στα 20 της έχει ήδη περιουσία 900 εκατομμύρια δολάρια

Εκατό εκατομμύρια πριν από την κορυφή απέχει η Κάιλι Τζένερ- Καρντάσιαν και για το λόγο το περιοδικό Forbes την φιλοξενεί στο εξώφυλλό του στο τεύχος Αυγούστου.

Η Κάιλι στις 10 Αυγούστου γίνεται 21 και κατάφερε να έχει περιουσία η οποία αποτιμάται στα 900 εκατομμύρια δολάρια. Έτσι, απειλεί να σπάσει να σπάσει το ρεκόρ του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο οποίος έγινε δισεκατομμυριούχος σε ηλικία 23 χρόνων.

Το Forbes χαρακτηρίζει την Κάιλι, «τη νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχο». Ωστόσο πολλοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αμφισβητούν τον χαρακτηρισμό αυτό.

wow. i can’t believe I’m posting my very own @forbes cover. thank you for this article and the recognition. I’m so blessed to do what i love everyday. i couldn’t have dreamt this up! #KylieCosmetics

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie (@kyliejenner) στις

Η νεαρή σελέμπριτι, εκμεταλλευόμενη φυσικά το όνομα και τη δημοφιλία των Καρντάσιανς - εκτός των άλλων έχει τη δική της εταιρεία καλλυντικών η οποία μέσα στα τρία χρόνια λειτουργίας της, τής έχει αποφέρει περί τα 630 εκατ. δολάρια.

H επιτυχία της οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε μια θεραπεία αύξησης του όγκου των χειλιών - αν και η ίδια πλέον σήμερα δεν φουσκώνει τα χείλη της

Toν Νοέμβριο του 2015 κυκλοφόρησε ένα κιτ καλλυντικών με την ονομασία «Kylie Lip Kits» με τιμή πώλησης τα 29 δολάρια. Τα 15.000 τεμάχια «εξαφανίστηκαν» αμέσως μόλις ανέβηκαν στο διαδίκτυο. «Πριν καν ανανεώσω τη σελίδα είχαν πουληθεί όλα», λέει η ίδια. Μάλιστα, κάποιοι από τους «τυχερούς» αγοραστές πουλούσαν ήδη τα κιτ στο eBay για το ποσό των 1.000 δολαρίων.

Η νεαρή, που έγινε μαμά τον Φεβρουάριο, έχει 110 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, αριθμός που την κάνει μια από τις 10 προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους παγκοσμίως στο μέσο αυτό που υπολογίζουν πολύ οι διασημότητες (Σελίνα Γκόμεζ και Κριστιάνο Ρονάλντο είναι οι δύο πρώτοι).

Προσφέροντας πλήρη απασχόληση σε μόλις επτά εργαζόμενους, η Τζένερ αποδεικνύει ένα "νέο μοντέλο χρήσης της διασημότητας", υπογραμμίζει το Forbes.

 

Παρακαλούμε περιμένετε ...