Οι παράλογες απαιτήσεις πελατών πολυτελών ξενοδοχείων…

Ένας ρεσεψιονίστ αποκαλύπτει

Όλα τα πολυτελή και ευυπόληπτα ξενοδοχεία, φροντίζουν για την άνετη διαμονή των πελατών τους - ένα έξτρα μαξιλάρι, μια παραπάνω πετσέτα, μια πρόταση για διασκέδαση στη πόλη. Όταν όμως δουλεύεις σε ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία της Αυστραλίας, οι απαιτήσεις αυξάνονται κατακόρυφα. Το πεντάστερο Crown Towers στη Μελβούρνη είναι ένα τέτοιο ξενοδοχείο, οπότε η επιθυμία κάθε φιλοξενούμενου γίνεται πραγματοποιήσιμη ευχή... 

Ο Preston Forsyth, εκτελεί χρέη ρεσεψιονίστ στο ξενοδοχείο και όπως εξομολογήθηκε στο news.com.au η δουλειά του είναι να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών και μερικές φορές πριν αυτές εκφραστούν! «Πραγματικά υπερβαίνουμε τον εαυτό μας. Πολλά ξενοδοχεία θα το πουν αυτό, αλλά εμείς εστιάζουμε σε αυτό σε μεγάλο βαθμό-ειδικά όταν είσαι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο», εξηγεί και συμπληρώνει «Βλέπουμε τις απαιτήσεις ως πρόκληση.. και η αναζήτηση της λύσης είναι ένα ενδιαφέρον κομμάτι».  

Το ξενοδοχείο έχει έξι ρεσεψιονίστ, συμπεριλαμβανομένου του Forsyth: «Μερικές φορές, εκτελούμε χρέη ξεναγών ή προγραμματίζουμε όλο το ταξίδι του πελάτη κάτι που έχει πλάκα... Βγαίνουμε για ψώνια σε μπακάλικα για τους πελάτες, ή καλούμαστε να βρούμε το κατάλληλο προϊόν για τα μαλλιά που πωλείται σε συγκεκριμένο κατάστημα στην πόλη». 

Πολλές φορές μάλιστα, ορισμένοι πραγματικά τους... τρέχουν, όπως για παράδειγμα στο Australian Open τον περασμένο Ιανουάριο, όταν ο πρωταθλητής του τένις Ρότζερ Φέντερερ ζήτησε να υπάρχει πιάνο στο δωμάτιό του ώστε εκείνος και ορισμένοι συναθλητές του να τραγουδήσουν το «happy birthday» σε έναν φίλο. «Έπρεπε να μεταφέρουμε το πιάνο στο δωμάτιο, δυο ώρες πριν από το πάρτι. Αυτό έγινε όταν τα μαγαζιά ήταν κλειστά και έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε όποιες γνωριμίες είχαμε ως ομάδα...». 

Ένας απαιτητικός πελάτης, ζήτησε από το ξενοδοχείο αν θα μπορούσε να ταξιδέψει με ιδιωτικό τζετ στην Τασμανία για μερικές ώρες, απλά και μόνο για να επισκεφτεί ένα συγκεκριμένο μουσείο και να φάει ένα μπέργκερ. Και φυσικά μόλις πρόσφατα, ένας αρκετά εύπορος πελάτης ήθελε βοήθεια ώστε να προσγειώσει το ιδιωτικό του Airbus (ναι διαθέτει δικό του Airbus) στην Μελβούρνη. «Το αεροπλάνο υποτίθεται ότι θα προσγειωνόταν στο αεροδρόμιο Essendon όμως έμαθαν ότι πρόκειται για Airbus, ενημέρωσαν ότι δε μπορούσαν να υποστηρίξουν μια τέτοια προσγείωση. Λάβαμε το τηλεφώνημα 10 ώρες πριν την προσγείωση και η ομάδα επικοινώνησε με ένα άλλο αεροδρόμιο και συνεννοηθήκαμε για τα περαιτέρω... Αυτή ήταν άλλη μια συναρπαστική πρόκληση...Όταν τα καταφέρνουμε, υπάρχει καλή διάθεση».

Υπάρχουν βέβαια και μερικές απαιτήσεις που ο Forsyth και η ομάδα του αναγκάζονται να πουν «όχι». «Είχαμε μια οικογένεια που επισκέφτηκε κάποια νησάκια και λάτρεψε τους πιγκουίνους τόσο που ήθελαν να πάρουν πίσω στη χώρα τους ένα τέτοιο ζώο... Δε μας αρέσει να λέμε όχι στους επισκέπτες μας, αλλά δε μπορούσαμε να τους βοηθήσουμε να πάρουν πιγκουίνο. Αντ΄αυτού, τους παραδώσαμε λούτρινους πιγκουίνους με τους οποίους διακοσμήσαμε το δωμάτιό τους».