Οι υποχρεώσεις πελατών προς ξενοδόχους

Για την επιστροφή της προκαταβολής οι πελάτες έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την κράτησή τους σε ξενοδοχείο...

Δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των πελατών σε καταλύματα της Ελλάδας έχουν συγκεκριμένο χαρακτήρα. 

Εκτός από τις υποχρεώσεις που έχει ο επαγγελματίας απέναντί τους - για τις οποίες θα κάνουμε αναφορά σε επόμενο άρθρο-, έτσι και οι πελάτες οφείλουν να κινούνται βάσει κανόνων.

Αναλυτικά:

Για την επιστροφή της προκαταβολής οι πελάτες έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την κράτησή τους σε ξενοδοχείο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την έναρξη της ημερομηνίας κράτησης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr