Facebook: Αλλάζουν οι όροι προσωπικών δεδομένων και προτιμήσεων

Οι χρήστες του Facebook που άνοιξαν -και θα ανοίξουν- τη σελίδα το πρωί της Τετάρτης 26 Νοεμβρίου θα λάβουν μια σημαντική ειδοποίηση.

Πρόκειται για την προειδοποίηση που αφορά το θέμα που είναι γνωστό από καιρό, ότι δηλαδή θα χρησιμοποιήσει ατομικές ρυθμίσεις του κάθε χρήση για να καθορίσει τις προσωπικές επιλογές κάθε χρήστη και έτσι να του προσφέρει συγκεκριμένες διαφημίσεις, αυτές δηλαδή που τον ενδιαφέρουν και εκτός της σελίδας του Facebook.

Οι αλλαγές αφορούν την εξαγορά, από μέρους του Facebook, της διαφημιστικής πλατφόρμας Atlas.

Συγκεκριμένα, η διάσημη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ζητά από τους εγγεγραμμένους χρήστες της να συμφωνήσουν από 1η Ιανουαρίου 2015 στους νέους όρους για τα προσωπικά δεδομένα που ανεβάζουν τη σελίδα, καθώς το Facebook ανανεώνει τους όρους και την πολιτική παρεχόμενων πληροφοριών και των cookies.

Στόχος, όπως εξηγεί, είναι η βελτίωση και η πιο προσωπική παρουσίαση των διαφημίσεων με προϊόντα και υπηρεσίες που πραγματικά ενδιαφέρουν το χρήστη.

"Οι βελτιώσεις στις διαφημίσεις, βασισμένες στα applications και τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιείτε εκτός του Facebook -χρησιμοποιείται ο όρος διαδικτυακή συμπεριφορική διαφημιστική καμπάνια- σας δίνουν τον έλεγχο στα χέρια σας", επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

H νέα πλατφόρμα Atlas εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και με βάση εκείνη, την οποία εξαγόρασε το Facebook από τη Microsoft, θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα στοιχεία που συλλέγει από τους χρήστες του και εκτός της δικής του πλατφόρμας.