YOLO (You Only Live Once): Γιατί ζεις μονάχα μια φορά…

Αισθάνεστε μεγάλοι; Ίσως δεν είστε σίγουροι. Στις μέρες μας είναι δύσκολο κάποιος, να πει με σιγουριά, ποιος είναι νέος και ποιος όχι!!!

Έτσι λοιπόν, είτε είστε 25 είτε 45 χρόνων, οι πιθανότητες να φοράτε τα ίδια ρούχα είναι πάρα πολλές. Συχνά στο γυμναστήριο, σε ένα πάρτι, συναντάμε ανθρώπους διαφόρων ηλικιών με το ίδιο στιλ. Μπορεί να έχετε περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής σας ανησυχώντας για τη δουλειά σας και τι θα μπορούσατε να καταφέρετε: ικανοποίηση, επιτυχία, διαμέρισμα στην καλύτερη περιοχή της πόλης, ωραίο κι ακριβό αυτοκίνητο, πολυτελείς διακοπές, σύνταξη όσο είστε ακμαίοι (ακόμα και με τη βοήθεια του μπλε χαπιού), αυτό όμως στις μέρες μας δεν είναι απαραίτητο να αποτυπώνεται στο στιλ του ντυσίματος και τη συμπεριφορά.

Οι άνθρωποι πλέον διατρέφονται σωστά, ασκούνται, ενυδατώνουν την επιδερμίδα τους και τα μαλλιά τους, έτσι ώστε να δείχνουν νεότεροι για περισσότερο χρόνο. Η ηλικία δεν είναι πλέον τα χρόνια που είμαστε στη ζωή, αλλά το πόσο δείχνουμε και αισθανόμαστε.

Είναι αυτά καλά νέα; Και φυσικά είναι. Εφ' όσον είστε πραγματικά όσο φαίνεστε και όσο αισθάνεστε. Αλλά θα πρέπει να έχετε και αυτοεπίγνωση. Πρέπει να γνωρίζετε ότι όσες ρυτίδες κι αν εξαφανίσετε με το bottox, οι καρδιακές σας αρτηρίες σας είναι άτιμο πράγμα και γνωρίζουν πολύ καλά την ημερομηνία γέννησή σας και επίσης αν δεν θέλετε να είστε ο «παππούς» του πάρτι, θα πρέπει να γνωρίζετε πότε να αποχωρίσετε γιατί χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για ξεκούραση και μάλιστα αν είστε και πάνω από τα 45, μία τούμπα την ώρα που θα χορεύετε δεν θα είναι απλώς ένα πέσιμο, αλλά θα είναι κάτι πολύ πιο σοβαρό που θα πονάει για πολύ - πολύ καιρό.

Μπορεί κάποιοι πλαστικοί χειρουργοί να λένε ότι οι επεμβάσεις και τα βαμμένα μαλλιά δεν είναι για τους άντρες, κι εσείς να έχετε για παράδειγμα τον Μπάρτ Ρέινολντς και τον Τζον Τραβόλτα, όμως δεν αυτό δεν λειτουργεί για όλους. Πάνω από όλα είναι το μυαλό. Μία έρευνα από ερευνητές του University College του Λονδίνου, αποκάλυψε ότι οι ενήλικες που αισθάνονται μεγαλύτεροι από την ηλικία τους έχουν 40% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα από τους συνομήλικούς τους που αισθάνονται όμως νεότεροι. Το κλειδί λοιπόν για να ζήσουμε περισσότερο είναι η... αυταπάτη!!!!

Εύκολο, ε;

Έχουμε προσπαθήσει να δώσουμε ένα όνομα στη γενιά «νεότεροι για περισσότερο». Η πιο συχνή έκφραση είναι το «YoLos», που προσδιορίζει όχι μόνο το πώς φαίνεται κάποιος αλλά το πώς νιώθει.

Βέβαια ο κλασικός όρος για τους 45 και άνω, είναι αυτός της «μέσης ηλικίας». Γιατί είναι μία ηλικία συνδυασμός πολλών περισσοτέρων πραγμάτων. Μέση ηλικία μπορεί να είναι: στενό τζιν και αθλητικά παπούτσια, αλλά και πιζάμες με παντόφλες. Μπορεί να είναι νέοι με μια παλιά καρδιά, όπως τον Μάνι στο Modern Family ή μεγαλύτεροι με μια νεανική καρδιά, όπως ο Κιθ Ρίτσαρντς, ο Τζόνι Ντεπ ή ο Μπρους Τζένερ.

Η πραγματικότητα είναι ότι οι Yolo κρατούν τα καλύτερα και από τους δύο «κόσμους - ηλικίες». Οι ίδιοι μπορούν να εξακολουθούν να φαίνονται νέοι, αλλά γνωρίζουν πολύ περισσότερα και νοιάζονται λιγότερο για το τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτούς. Οι δύο ηλικίες περιπλέκονται σαν το λογότυπο της Chanel, και υποδέχονται τον κόσμο με χαρά, όπως είναι η εμπιστοσύνη και η γνώση των συνεπειών σε ένα ταξίδι στη «μέση ηλικία». Ενοχλητικό για τους άλλους, ομολογουμένως, αλλά τόσο λυτρωτικό το να μπορείς να λες ακριβώς αυτό που σκέφτεσαι και σχεδόν πάντα να έχεις δίκιο.

Ο λόγος που τα αναφέρουμε όλα αυτά είναι ότι ο κόσμος της ανδρικής μόδας στρέφεται ολοένα και περισσότερο στη μεσήλικη ομορφιά και πολλοί σχεδιαστές πλέον στις κολεξιόν τους, αλλά και εταιρίες στις διαφημιστικές τους καμπάνιες χρησιμοποιούν γοητευτικούς γκριζομάλληδες, όπως ο Τζον Πίρσον και ο 'Αιντεν Σόου και το κατάστημα Selfridges έχει αλλάξει την ετήσια διαφημιστική εκστρατεία του από «Bright Young Things» σε «Bright Old Things», όπου μια σειρά από καλλιτέχνες, σχεδιαστές και μουσικούς που είναι λίγο πριν από τα πενήντα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας των ογδόντα παρουσιάζουν και πωλούν τα δικά τους προϊόντα στα ειδικά σταντς που έχουν διαμορφωθεί. Εξηγώντας την πολιτική αυτή οι εκπρόσωποι του καταστήματος επισημαίνουν ότι «το τι είναι παλιό είναι τόσο υποκειμενικό που τελικά δεν έχει καμία σημασία».