Βράβευση της STRATCOM στα Event Awards 2017

Βράβευση της STRATCOM στα Event Awards 2017

Απέσπασε Bronze Βραβείο για τη δράση της AbbVie «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα»

Bronze βραβείο απέσπασε η εταιρία στρατηγικής και επικοινωνίας STRATCOM στο πλαίσιο των Event Awards 2017, στην κατηγορία Corporate Events/Λανσάρισμα Προϊόντος – Υπηρεσίας, για την εκδήλωση με τίτλο «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα», που σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της βιοφαρμακευτικής εταιρίας AbbVie.

Στόχος της δράσης, που υλοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2016, ήταν η ενημέρωση των εργαζομένων της AbbVie για την έγκριση της 13ης ένδειξης που έλαβε σκεύασμα της εταιρίας, για τη θεραπεία της ραγοειδίτιδας, μιας σοβαρής ασθένειας των ματιών, που μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη όραση ή ακόμη και σε απώλεια της όρασης.

Αξιοποιώντας δημιουργικά τη «γρουσούζικη παράδοση» του αριθμού 13, η STRATCOM σε συνεργασία με την διατμηματική ομάδα της AbbVie, σχεδίασε μια εσωτερική καμπάνια επικοινωνίας, η οποία είχε στόχο να εμπνεύσει και να εμπλέξει ουσιαστικά τους εργαζόμενους, συνδυάζοντας σε σωστές δόσεις βιωματικά και εκπαιδευτικά στοιχεία, ενημέρωση, διασκέδαση και ομαδική δράση. Η καμπάνια κορυφώθηκε με τη διοργάνωση της εκδήλωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι κλήθηκαν να φορέσουν ειδικά γυαλιά προσομοίωσης και να βιώσουν με ρεαλιστικό τρόπο τα συμπτώματα της ραγοειδίτιδας.

Πρόκειται για τη δεύτερη διάκριση που αποσπά η συγκεκριμένη δράση, καθώς το Μάρτιο του 2017 η καμπάνια απέσπασε ειδική διάκριση για την Καινοτομία στην Επικοινωνία στο πλαίσιο των Corporate Affairs Excellence Awards 2017, που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

«H συνεργασία μας με την AbbVie είχε από την αρχή ως σημείο αναφοράς την καινοτομία και τη δημιουργική σκέψη, έξω από τα συνηθισμένα. Σε αυτά τα στοιχεία βασιστήκαμε για να σχεδιάσουμε τη συγκεκριμένη δράση, η οποία πέτυχε το στόχο της και συνεχίζει να μας κάνει υπερήφανους, κατακτώντας διακρίσεις στο πλαίσιο αναγνωρισμένων θεσμών. Ευχαριστούμε την AbbVie, τόσο για την εμπιστοσύνη, όσο και για την έμπνευση» δήλωσε η Τζίνα Μπαρκούρα, Client Service Director της STRATCOM.

Σχετικά με την AbbVie

Η AbbVie είναι μία παγκόσμια βιοφαρμακευτική με αποστολή να αξιοποιήσει την εμπειρία της, τους αφοσιωμένους ανθρώπους της και τη μοναδική προσέγγισή της για καινοτομία, με σκοπό την ανάπτυξη προηγμένων θεραπειών που θα καλύπτουν μερικές από τις πιο σύνθετες και σοβαρές ασθένειες του κόσμου.

Σχετικά με την Stratcom

Η Stratcom είναι εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνίας για εταιρίες και δημόσιους φορείς, ενώ διαθέτει μακρά εμπειρία στους τομείς των Public Affairs, Crisis and Issues Management, Media Relations και Corporate Sustainability. Αποτελείται από έμπειρους συμβούλους στρατηγικής και επικοινωνίας, που συνδυάζουν τη βαθιά γνώση του ελληνικού πολιτικού, οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία στο χώρο της επικοινωνίας. Αξιοποιώντας τις ικανότητες της ομάδας της, η Stratcom παρέχει στους πελάτες της ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά ώστε να οδηγούν σε χειροπιαστά αποτελέσματα και επιτυχημένες συνεργασίες. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, πολυεθνικές εταιρίες στο χώρο της υγείας και του φαρμάκου, της βιομηχανίας, των FMCG και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, επιμελητήρια και επαγγελματικοί φορείς, καθώς και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Επίσης, έχει αναλάβει μια σειρά από νικηφόρες προεκλογικές εκστρατείες σε εθνικές και δημοτικές εκλογές.