Έρχεται η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το μήνυμα «Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!»

Με το μήνυμα «Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!» θα πραγματοποιηθεί η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), στο διάστημα από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου 2017.

Πρόκειται για έναν διεθνή θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Το Ε.Ι.Ε.Π., που έχει θεσμοθετήσει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα από το 2008, προχωρά από φέτος στην αναβάθμιση του εορτασμού.

Συγκεκριμένα, από φέτος η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εναρμονίζεται χρονικά με τον παγκόσμιο εορτασμό, ενώ το Ινστιτούτο έχει σχεδιάσει μια σειρά από υποστηρικτικές δράσεις και επικοινωνιακά εργαλεία για τις εταιρίες - μέλη του, με σκοπό να διευρυνθεί η συμμετοχή και να προβληθεί αποτελεσματικότερα το μήνυμα της γιορτής.

Ο πρόεδρος του Ε.Ι.Ε.Π. Frank Thibaut, ανέφερε σχετικά: «Η εμπιστοσύνη και η προτίμηση του πελάτη είναι το ισχυρότερο ίσως πλεονέκτημα μιας εταιρίας, στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. Ένα πλεονέκτημα που κερδίζεται με στοχευμένες εταιρικές πολιτικές, αλλά και με την αφοσίωση και την προσπάθεια των ανθρώπων που αλληλεπιδρούν καθημερινά με τους πελάτες. Αυτό είναι το μήνυμα της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, το οποίο βλέπουμε με χαρά να "αγκαλιάζουν" τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες ελληνικές εταιρείες. Ανταποκρινόμενοι σε αυτό το ενδιαφέρον, αποφασίσαμε φέτος να γιορτάσουμε αλλιώς. Να γιορτάσουμε όλοι μαζί, με τους εργαζόμενους, με τους πελάτες μας, αλλά και με όλο τον κόσμο, μια δραστηριότητα που αναδεικνύει τον άνθρωπο ως παράγοντα - κλειδί στην επιτυχία κάθε οργανισμού».

Το σχέδιο του Ε.Ι.Ε.Π. για την αναβάθμιση της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών ανακοινώθηκε στα μέλη του Ινστιτούτου στο πλαίσιο ειδικής ενημερωτικής εκδήλωσης ενώ παρουσιάστηκαν επίσης και πρακτικές ελληνικών εταιρειών, οι οποίες έχουν συμμετάσχει σε προηγούμενους εορτασμούς.

Υπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 108 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.

Πηγή ΑΠΕ