Νέο παίκτη στην αγορά γάλακτος βάζει αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Νέο παίκτη στην αγορά γάλακτος βάζει αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Τα νέα προϊόντα θα είναι στα ράφια μέχρι τα Χριστούγεννα

Στο φρέσκο γάλα μπαίνει ακόμη ένας συνεταιρισμός της Ελλάδας, έχοντας εξασφαλίσει συνεργασία με μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Αθήνα, αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα.

Όλα είναι έτοιμα, από τις συμφωνίες μέχρι την συσκευασία και φυσικά τους παραγωγούς αγελαδινού Γάλακτος Καλαβρύτων, για να αρχίσει η διάθεση φρέσκου, γάλακτος στην αγορά των Αθηνών και της Αχαΐας, σε πρώτη φάση.

Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε πρόσφατα ο διευθυντής του Συνεταιρισμού Καλαβρύτων Αθανάσιος Παπαδόπουλος, στα kalavrytanet.com, πριν από τα Χριστούγεννα δρομολογείται η διάθεση μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Σκλαβενίτης, «φρέσκου» τυποποιημένου αγελαδινού γάλακτος σε συσκευασία ενός λίτρου, μικρής διάρκειας - επτά ημερών, πλήρες 3,5% λιπαρά και ελαφρύ 1,5% λιπαρά. Οι σχεδιασμοί αφορούν στη διάθεση του φρέσκου γάλακτος σε πρώτη φάση στην Αττική, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή της Αχαΐας, ενώ δεν αποκλείεται να δοκιμαστεί και το εγχείρημα του ΑΤΜ γάλακτος στα Καλάβρυτα.

Ενδεικτικό είναι το κείμενο που θα υπάρχει πάνω στην συσκευασία και θα δίνει πληροφορίες στον καταναλωτή για την παραδοσιακή ικανότητα των Καλαβρύτων στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων και την δέσμευση, ότι το γάλα θα συλλέγεται αποκλειστικά από την περιοχή.

Η συνεργασία των δύο πλευρών μετράει από το 1983 με τον Συνεταιρισμό να έχει συνάψει συμφωνία κατ’ αποκλειστικότητα με την αλυσίδα, μέσω της οποίας διαθέτει κυρίως την παραδοσιακή Βαρελίσια Φέτα ΠΟΠ, προϊόν υψηλής ποιότητας που είναι γνωστή στο καταναλωτικό κοινό ως «ΦΕΤΑ Καλαβρύτων» ή «ΦΕΤΑ της Ένωσης ή του Συνεταιρισμού Καλαβρύτων».