Παγκόσμιο rebranding για τη MetLife

Από τον Snoopy στο «Νavigating Life Together”

Στην αλλαγή εταιρικής πλατφόρμας σε παγκόσμιο επίπεδο προχώρησε η μητρική MetLife ασφαλιστική μετά από 30 χρόνια.

Το νέο σήμα θα ξεκινήσει να λανσάρεται παγκοσμίως το 2017. Στόχος της εταιρείας είναι να εκμεταλλευτεί κάθε δυνατότητα μέσω διαδικτύου, κινητής τηλεφωνίας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση του αναμορφωμένου εταιρικού της σχεδιασμού.

Το πλάνο προώθησης

Στο πλάνο προώθησης περιλαμβάνονται  έντυπες διαφημίσεις  σε εφημερίδες όπως οι Wall Street Journal, New York Times και Washington Post αρχής, καθώς και διαφημίσεις μέσω τηλεόρασης, ενώ η προσπάθεια προώθησης του νέου brand θα ενισχυθεί με καμπάνιες σε Μεξικό, Κορέα και Ιαπωνία.

«Με σκοπό να προσαρμοστούμε στις παγκόσμιες αλλαγές, επανασχεδιάζουμε τον τρόπο που κινούμαστε επιχειρηματικά. Φεύγουμε από ένα παραδοσιακό παραγωγικό μοντέλο, για να ακολουθήσουμε ένα άλλο, το οποίο σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες των πελατών μας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο CEO του αμερικανικού ασφαλιστικού κολοσσού, A. Kandarian.

Στο πλαίσιο της εταιρικής αναδιάρθρωσης η Met Life προχώρησε στην αποσύνδεση του Snoopy και της Peanuts Gang από τις ενέργειες προώθησης της, υιοθετώντας το νέο της λογότυπο με μήνυμα «ΜetLife.Navigating Life Together».

Ο σχεδιασμός στην εγχώρια αγορά

Σε ό,τι αφορά στην παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα, τα πλάνα μεταβολής της εταιρικής της ταυτότητας θα υλοποιηθούν και στη χώρα μας σταδιακά από τις αρχές του 2017, ενώ η MetLife στοχεύει στην περαιτέρω ισχυροποίησή της στην ελληνική αγορά.

DATA ΜetLife Greece (8μηνο 2016)

-Eτησιοποιημένη παραγωγή: +5% (17 εκατ. ευρώ)

Συνολικά εισπραχθέντα ασφάλιστρα: +8% (163 εκατ. ευρώ)

Κέρδη: +14% (12,3 εκατ. ευρώ)