Πώς να επιλέξετε σε ποιο σημείο θα ανοίξετε καφετέρια

Tα δύο βασικότερα κριτήρια

Έρευνα αγοράς και εξέταση των παραμέτρων που ορίζει η νομοθεσία, είναι τα δύο βασικότερα κριτήρια για να επιλέξει ένας επιχειρηματίας την τοποθεσία στην οποία θα εγκαταστήσει ένα νέο κατάστημα εστίασης.

Του Γιώργου Λαμπίρη

«Μας έχει τύχει επιχείρηση, οποία έλαβε προέγκριση από το δήμο της περιοχής, ξεκίνησε να λειτουργεί και στη συνέχεια αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο», σημειώνει χαρακτηριστικά η πρόεδρος του Συνδέσμου Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης (ΠΑΣΚΕΔΙ).

Όπως εξηγεί, η συγκεκριμένη υπόθεση προέκυψε κυρίως γιατί ο επιχειρηματίας δεν απευθύνθηκε στον ειδικό, ο οποίος θα του παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες. «Αυτό που σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζουμε όταν αποφασίζουμε να ανοίξουμε επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος, είναι εάν μπορούμε -βάσει νομοθεσίας- να το κάνουμε. Είναι σαν να προσπαθούμε να στήσουμε μαγαζί στο Λευκό Πύργο ή την Ακρόπολη. Και φυσικά όπως καταλαβαίνουμε -αν και θεωρείται αυτονόητο- δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο», σημειώνει η κυρία Κωνσταντίνου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr