Πώς να διαχειριστείτε ένα λάθος στην παροχή υπηρεσιών ή ένα κακό πιάτο

Βασικές οδηγίες προς επιχειρηματίες της εστίασης

H ύπαρξη καλού φαγητού είναι ένα από τα συστατικά ενός καλού εστιατορίου, ωστόσο δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που καθορίζει την επιτυχία του.

Κάποιες φορές παρόλ’ αυτά ένα κακό πιάτο ή η αστοχία στις προσφερόμενες υπηρεσίες, είναι ικανά να αποτελέσουν το εφαλτήριο για το σχηματισμό αρνητικών εντυπώσεων για το κατάστημα και έναν καλό λόγο για να χαλάσει η βραδιά για τον εκάστοτε πελάτη.

Επίγνωση της δυναμικής της επιχείρησης

Σημαντικό είναι σε κάθε περίπτωση να έχετε επίγνωση της δυναμικής της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο μενού με πολλά πιάτα, θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή του προβλήματος από τη στιγμή που το εστιατόριο δεν μπορεί να καλύψει επαρκώς τις απαιτήσεις των πελατών του, αλλά και όλα όσα υπόσχεται.

Συν τοις άλλοις, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εστιατορίων δεν αντιλαμβάνονται ότι το να διαθέτουν καλό φαγητό και εξυπηρέτηση είναι μόνο το 1/3 της μάχης. Τα άλλα 2/3 περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ και τη διαχείριση του εστιατορίου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr