Σε τι δίνουν μεγαλύτερη σημασία οι πελάτες όταν επιλέγουν ένα δωμάτιο

O σύγχρονος ταξιδιώτης γνωρίζει επακριβώς τι ζητάει από τον προορισμό και το ξενοδοχείο που επιλέγει

Στις απαιτήσεις που έχει ένας ταξιδιώτης ξενοδοχείου όταν το επισκέπτεται, αναφέρεται ο Σπύρος Γεωργίου, Commercial Director του ομίλου Airotel, ο οποίος μίλησε στο supply.gr.

Σημειώνει χαρακτηριστικά ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης, ο οποίος γνωρίζει επακριβώς τι ζητάει από τον προορισμό και το ξενοδοχείο που επιλέγει, έχει πλέον την πολυτέλεια κυρίως μέσω του διαδικτύου, να γνωρίζει τι να περιμένει από το χώρο που θα επιλέξει για την διαμονή του.

Του Γιώργου Λαμπίρη

«Οι παγκόσμιες έρευνες που έχουν γίνει μέσα από την συλλογή σχολίων σε διάφορες τουριστικές ιστοσελίδες, έχουν καταλήξει στις παρεχόμενες υπηρεσίες που παίζουν καθοριστικό ρόλο για τον υποψήφιο επισκέπτη, με αποτέλεσμα τα ξενοδοχεία να εστιάζουν τις προσπάθειες τους στην αναβάθμιση των υπηρεσιών αυτών», εξηγεί ο κύριος Γεωργίου.

Σύμφωνα με το Σπύρο Γεωργίου, οι πιο σημαντικές από αυτές είναι:

Τοποθεσία

Η ίσως το σημαντικότερο κριτήριο που τις περισσότερες φορές χαρακτηρίζει και το είδος του ταξιδιού σε επαγγελματικό και αναψυχής. Στοιχεία που έμμεσα περιγράφουν το περιβάλλον της μονάδας -εσωτερικό και εξωτερικό- είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικά για την επιλογή ξενοδοχείου. Επομένως, η εικόνα μιας σύγχρονης ανταγωνιστικής μονάδας σε σημείο του προορισμού με εύκολη πρόσβαση σε αξιοθέατα ή λοιπούς χώρους ενδιαφέροντος για τον ταξιδιώτη λειτουργεί υπέρ της επιλογής της. Τυχόν περιγραφές γι’ αυτή την δυνατότητα από πλευράς της μονάδας λ.χ. απόσταση από το αεροδρόμιο, μέσα και τρόποι μεταφοράς πέριξ του ξενοδοχείου, κοντινά σημαντικά αξιοθέατα, μνημεία, κ.ά. χρηστικές πληροφορίες πάντα υποβοηθούν σημαντικά την επιλογή.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr