4 Tips για να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των πελατών σας

Τι μπορείτε να βελτιώσετε για να δημιουργήσετε μία θετική εντύπωση

Εάν σας ενδιαφέρει να εκπλήξετε τους πελάτες αλλά αναρωτιέστε τι μπορείτε να βελτιώσετε για να δημιουργήσετε μία θετική εντύπωση, που θα διαρκέσει, μπορείτε να το καταφέρετε με τους παρακάτω τρόπους:

1) Εκπαιδεύστε κατάλληλα το προσωπικό

Σίγουρα έχει μεγάλη σημασία να προσφέρετε στους πελάτες σταθερή εξυπηρέτηση, που να είναι επαγγελματική αλλά και φιλική, ωστόσο για να τους εκπλήξετε πρέπει να πάτε ένα βήμα πιο πέρα, και να παροτρύνετε το προσωπικό να έχει πιο προσωπική σχέση μαζί τους. Η εξυπηρέτηση είναι σημαντικό να γίνεται πιο προσωπική και αυτό μπορεί να γίνει, εάν το προσωπικό γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες, τους χαιρετάει με το όνομά τους και θυμάται γαστρονομικές προτιμήσεις τους.

2) Ανανεώστε το μενού

Οι πελάτες όταν επιλέγουν να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο συνήθως επιθυμούν να δοκιμάσουν νέες γαστρονομικές εμπειρίες, συνεπώς θα ήταν ευχάριστη έκπληξη, εάν δουν ένα ανανεωμένο μενού με την προσθήκη κάποιων εποχικών προτάσεων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr