Τα πρέπει και τα μη στην επιλογή του κατάλληλου προσωπικού

Βασικότερος παράγοντας η εμπιστοσύνη

Τον τρόπο με τον οποίο χτίζεται η εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και επιχειρηματία στην εστίαση ή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, καθώς και τη σημασία της ανίχνευσης του κινήτρου, με βάση το οποίο ο κάθε εργαζόμενος στοχεύει σε μία θέση εργασίας, εξηγεί στο supply.gr, η πρόεδρος της Επιτροπής Απασχόλησης του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Βενετία Κουσσία.

«Εκείνοι οι οποίοι  αναζητούν δουλειά, πρέπει να διαθέτουν ορισμένες δεξιότητες σε ένα χώρο όπως αυτός της εστίασης, ο οποίος εντάσσει τους εργοδότες στη διαδικασία να πουν ότι αναζητούν προσωπικό εισαγωγικού βαθμού με μειωμένες γνώσεις. Παρόλ’ αυτά ο εκπαιδευόμενος εκτός από το γεγονός ότι πρέπει να μαθαίνει, οφείλει να διαθέτει και ορισμένα χαρακτηριστικά. Πρώτ’ απ’ όλα να σέβεται και να θέλει να κάνει το συγκεκριμένο επάγγελμα. Ο επιχειρηματίας από την πλευρά του οφείλει να του μάθει κάποια πράγματα και ο εκπαιδευόμενος να προσφέρει τα ανάλογα», εξηγεί η πρόεδρος της Επιτροπής Απασχόλησης του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr