Η IRI παρουσίασε τα νέα δεδομένα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

Η IRI παρουσίασε τα νέα δεδομένα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

Συνέδριο Shopper με θέμα «Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες μέσα στο νέο περιβάλλον των Super Markets»

Η IRI Ελλάδος διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία συνέδριο Shopper με θέμα «Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες μέσα στο νέο περιβάλλον των Super Markets» στο Μαρούσι Πλάζα στις 21 Ιουνίου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν στελέχη από το χώρο της Βιομηχανίας και του Λιανεμπορίου καθώς και διακεκριμένοι εκπρόσωποι του Τύπου. Στο τέλος, ακολούθησε δεξίωση για τους παρευρισκομένους.

Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα δύο Online Shopper ερευνών και απαντήθηκαν ερωτήματα σχετικά με τις μετακινήσεις των καταναλωτών στους λιανεμπόρους, την προτίμηση - φυγή προς τα εναλλακτικά κανάλια, καθώς και ποιο είναι το βασικό όχημα ενημέρωσης για τις προσφορές των προϊόντων και των λιανεμπόρων. Τέλος, παρουσιάστηκαν τα πιο ανανεωμένα στοιχεία της αγοράς (Α’ Δεκαπενθημέρου Ιουνίου) καθώς επίσης και η πρόβλεψη στοιχείων για το 2017 και 2018.