Η Ducatti Panigale είναι εδώ

Επιβεβαιώνοντας τις φήμες ότι στο Borgo Panigale εργάζονται πυρετωδώς για την παρουσίαση μιας «μικρής» Panigale, η Ducati έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το μοντέλο που θα παρουσιάσει στα προσεχή Σαλόνια.

Το διπλό ψαλίδι χαρακτηρίστηκε ως προϊόν «photoshop» στις πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες, ωστόσο αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για πιστή απεικόνιση του πρωτοτύπου.

Η Ducati 899 Panigale αναμένεται να βγει στους δρόμους το 2014 και η πρώτη της δημόσια εμφάνιση έχει προγραμματιστεί για το IAA International Motor Show των ΗΠΑ, όπου η ιταλική -γερμανικών πλέον συμφερόντων- εταιρεία θα παρατάξει το οπλοστάσιό της για την επόμενη χρονιά. 

Η Panigale 899 φορά έναν υπερτετράγωνο και εύστροφο κινητήρα 898cc που αποδίδει 148 ίππους και 10 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Το «πλαίσιο» είναι όμοιο με της μεγάλης Penigale και... απουσιάζει καθώς το υποκαθιστούν τμήματα που εδράζονται στον κινητήρα. 

Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 169 κιλά «στεγνή», χωρίς υγρά και είναι εξοπλισμένη με πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων, DQS, DTC, RbW, EBC, και ABS. Οι αναρτήσεις και τα φρένα αποτελούν και αυτά επιλογές με πιο χαμηλό κόστος, χωρίς προφανώς να πλήττεται η ουσία και η αποτελεσματικότητά τους.

Με το μειωμένο της κόστος σε σχέση με τα επίπεδα τιμών των supermodels της Ducati, η εταιρεία ευελπιστεί με την «μικρή» Panigale να εισάγει νέους πελάτες στην πληθωρική της οικογένεια των Superbike. 

Με τον κυβισμό της δεν μπορεί να ενταχθεί σε κάποια κατηγορία αγώνων οπότε η προώθηση του image της θα έρχεται από τις σχετικές δραστηριότητες της μεγάλης της αδελφής. Ωστόσο με την επιλογή και του λευκού χρώματος, κάνει ένα βήμα προς την δική της αυτόνομη πορεία, ξεφεύγοντας από τη «σκιά» της 1199.

Μοναδική της «αντίπαλος» στο χώρο των διευρυμένου κυβισμού «μεγαλομεσαίων» Superbike αποτελεί η τρικύλινδρη MV Agusta F3 800, μια ελαφριά σπορ μοτοσυκλέτα που απευθύνεται και αυτή αποκλειστικά στους λάτρεις των sport μοτοσυκλετών και των track days. 

Ωστόσο η Ducati με πιο εύστοχες επιλογές, προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη από το δικύλινδρο V κινητήρα της, χαμηλότερο βάρος και φυσικά πιο προσιτή τιμή. Από την άλλη δεν μεταφέρει τόση από την αίγλη των μεγαλύτερων μοντέλων με βασική διαφοροποίηση να έρχεται από το συμβατικό ψαλίδι.

Το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το «αντίκτυπο» μιας τέτοιας επιλογής στο φανατικό κοινό της Ducati, κάτι που προφανώς έχει ερευνηθεί και αξιολογηθεί ότι θα αποφέρει περισσότερα οφέλη από την όποια «αποδυνάμωση» της εξωτικής εικόνας της. 

Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τα στεγανά που επί σειρά ετών δημιούργησαν και αξιοποίησαν εμπορικά οι εταιρείες. Αναθεωρήσεις τέτοιου είδους συναντάμε όλο και πιο συχνά και τελικά αυτό που μένει, θα πρέπει να παραδεχτούμε, είναι περισσότερες και πιο προσιτές επιλογές για τους θιασώτες των sport μοτοσυκλετών..

Δείτε το promo βίντεο της Ducati Panigale 899 που περνά τα μηνύματα ως προς τη χρήση της: απόλαυση της οδήγησης σε πίστα όσο και στο δρόμο...