Bottpower BOTT 1000 Morlaco

Με τι νομίζετε ασχολούνται οι μηχανικοί μοτοσυκλετών στον ελεύθερο χρόνο τους;

Σίγουρα όχι με το να αποβλακώνονται παρακολουθώντας κάποιο ριάλιτι από τον καναπέ.

Ο David Sánchez, Ισπανός μηχανικός της Bottpower, έχει πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο. Και σε αυτόν εξακολουθεί να ασχολείται με τις μοτοσυκλέτες. Εργασιομανής;

Δεν θα το λέγαμε. Γιατί αυτό στο οποίο αφιερώνει τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο του ο Sánchez, συμπληρώνει αισίως 11 χρόνια ενασχόλησης. Τελειομανής λοιπόν...

Όλα άρχισαν από έναν κινητήρα Honda CBR954RR. Σταδιακά γύρω του ο Sánchez άρχισε να χτίζει τη μοτοσυκλέτα της φαντασίας του ή μάλλον των ονείρων του. Ξεκίνησε προσαρμόζοντάς του μια μπροστινή ανάρτηση girder (αλά παλιά Harley) και ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε πορτοκαλί χρώμα --όπως η μοτοσυκλέτα Moto2 της BOTT. Για μεγάλο διάστημα δεν μπόρεσε να συνεχίσει, αλλά έχοντας πια ολοκληρώσει το πρότζεκτ BOTT XR1, επέστρεψε στο αγαπημένο του παιχνίδι.

Όσα σκέλη της ιδιοκατασκευής (την οποία ονομάζει BOTT 1000 Morlaco) παραμένουν στην φαντασία του, τα δημιουργεί ψηφιακά στον υπολογιστή όπως μπορείτε να δείτε.

Η άσκηση της μεταπήδησης από μια μοτοσυκλέτα με ολόσωμο φέρινγκ σαν την XR1, σε μία γυμνή σαν την Morlaco έχει σαν αποτέλεσμα μια σύνθεση που σε κάνει να νιώθεις άβολα, σαν να αρνείται τους κανόνες --κάπως σαν την ιταλική Vyrus.

Η Morlaco χρησιμοποιεί για τη διαχείριση του κινητήρα το ίδιο πακέτο ηλεκτρονικών CR2 της Bottpower με το οποίο θα αγωνιστεί εφέτος ο Gabor Talmacsi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Κάτι που ο Sánchez επιδεικνύει περήφανα, βιδώνοντάς το σε περίποπτη θέση --στο πάνω μέρος του φιλτροκουτιού. Οπότε εκτός από «κορμί» το κορίτσι έχει και «εγκέφαλο». Μυαλό και σώμα εξίσου γυμνασμένα…

Χωρίς φέρινγκ, καπάκια ή άλλου είδους ενδυμασία, η Morlaco δηλώνει με αυτοπεποίθηση πως τη νοιάζει μόνον η λειτουργικότητα και όχι η επίδειξη. Όταν όμως εξετάζεις προσεκτικά την αισθητική κάθε λειτουργικής λεπτομέρειας, αρχίζεις να αμφιβάλλεις...