Yamaha: Το παπί Exciter με χαρακτήρα sport μοτοσυκλέτας

Παρουσιάστηκε στο Βιετνάμ το νέο υπέρ-παπί Yamaha Exciter 150, με απίθανο πλαίσιο, μονό πίσω αμορτισέρ και 15 άλογα, θυμίζοντας έντονα μικρή sport μοτοσικλέτα. Δυστυχώς προς το παρόν αφορά μόνο στην Ασία.

Το υπέροχο Yamaha Exciter 150 έρχεται να αντικαταστήσει το Exciter 135 που ως βάση θύμιζε το ευρωπαϊκό Crypton X 135.

Φυσικά η παρουσίαση της Yamaha -που έχε πάρει φόρα με τα νέα μοντέλα, σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη- για το νέο υπέρ-παπί της έγινε στην Ασία, όπου πωλούνται και τα περισσότερα παπιά του κόσμου, και συγκεκριμένα στο Βιετνάμ. 

Το νέο Exciter 150 φοράει ένα υγρόψυκτο και ψεκαστό κινητήρα 150 κ.εκ., με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, και κύλινδρο με αντιτριβική επίστρωση DiASil, ενώ και τα κοκοράκια εδράζονται σε ρουλεμάν για επιπλέον μείωση των τριβών. Το μοτέρ αυτό θεωρείται ο αντικαταστάτης του κινητήρα του Exciter 135 (γνωστό και ως 135LC στη Μαλαισία, Jupiter MX στην Ινδονησία, και T135 σε διάφορες άλλες χώρες).

Για να αυξηθούν με εύκολο τρόπο τα άλογα, η Yamaha ανέβασε τον κυβισμό κατά 15 κ.εκ., με το νέο Exciter 150 να παράγει -επίσημα- 15,4 PS / 8.500 σαλ. (δηλαδή 15,2Hp) και 1.42 Kgm / 7.000 σαλ., αντί για τα 12,5PS του 135. Σημειώστε πως το ανακοινώσιμο βάρος του παπιού, στα 115 κιλά είναι ίδιο με του προκάτοχου Exciter 135. 

Το πλαίσιο είναι βελτιωμένο για μεγαλύτερη ακαμψία, και δείχνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό στη φωτογραφία. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο από του 135, και τώρα βρίσκεται στα 1290 χλστ., αντί για τα προηγούμενα 1255. 

Εντυπωσιακά είναι τα φώτα μπροστά, που θυμίζουν R25, ή ακόμα και το νέο R1! Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED, ενώ η γενικότερη εμφάνιση του Exciter 150, με το συγκεκριμένο κοστούμι θυμίζει πολύ μικρή μοτοσικλέτα. Τα όργανα είναι επίσης προσεγμένα, με συνδυασμό αναλογικών ενδείξεων για το στροφόμετρο, και ψηφιακής οθόνης για κοντέρ, δείκτη βενζίνης, δείκτη ταχύτητας κιβωτίου (σημειώστε πως το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων), μερικού χιλιομετρητή, κλπ. 

«Αντίο» μάς είπε η διπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό μέρος του 135, για μια μονού εμβόλου (άγνωστο γιατί), ενώ μεγαλύτερος σε διάμετρο είναι ο δίσκος μπροστά, από 220 χλστ. στα 245. Ευτυχώς διατηρήθηκε το μονό, κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ του 135, ενώ τώρα το πίσω ελαστικό είναι φαρδύτερο, στα 120/70-17, από 100/70-17.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί θα είναι λευκό-μπλε για τη Special έκδοση Exciter GP 150, και κόκκινο-μαύρο, κόκκινο-σκούρο πορτοκαλί και κίτρινο-μαύρο για την «απλή» έκδοση. 

Η τιμή του Exciter 150 στο Βιετνάμ ανακοινώθηκε στα 44.990 βιετναμέζικα Dong, ήτοι 1714 ευρώ, και για την λευκή-μπλε έκδοση GP στα 45.450 Dong, δηλαδή 1.732 ευρώ, πάντα για το Βιετνάμ.

Πηγή: mototriti.gr