Μια ασυνήθιστη V2 power cruiser

Από έναν Ιταλό βελτιωτή περιμένεις άλλα έργα. Σίγουρα μια σπορ ιδιοκατασκευή, συνήθως βασισμένη σε κάποιο μοντέλων μιας από τις ιστορικές ιταλικές φίρμες που στοιχειώνουν τα όνειρα χιλιάδων μοτοσυκλετιστών.

Όμως η CR&S δεν είναι απλώς ένα ακόμη γκαράζ της γείτονος. Η μη κανονικότητά της ξεκινά από το ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Ανήκει βέβαια σε τρεις ενθουσιώδεις μοτοσυκλετιστές, τους Giorgio Sarti, Giovanni Cabassi και Roberto Pattoni, από τους οποίους όμως σχέση με τη μηχανολογία έχει μόνον ο τελευταίος.

Ο Patoni είναι γιος του θρυλικού μηχανικού Giuseppe Pattoni που στα τέλη της δεκαετίας του '50 είχε κατασκευάσει και τρέξει στα GP με μια προσωπική του δημιουργία την Paton 500.

Οι δε Sarti και Cabassi είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες που ανήκουν στην υψηλή κοινωνία του Μιλάνου. Απλά αντί να περνάνε τις μέρες τους φωτογραφιζόμενοι (μόνον) σε γκαλά με τους Αρμάνι αυτού του κόσμου, σχεδιάζουν αδιανόητες μοτοσυκλέτες.

Τελευταία τους δημιουργία είναι η Duu. Ένα εξωπραγματικό δίτροχο που δεν είναι σπορ, αλλά ένα power cruiser. Και μπορεί να φορά δικύλινδρο κινητήρα, όμως αυτός δεν έχει καμία σχέση με την Ducati όπως θα φανταζόταν κανείς.

Όχι, η επιλογή κινητήρα είναι κι αυτή μια ιδιαιτερότητα, αφού πρόκειται για τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο αμερικάνικο V2, τον X Wedge της S&S. Στον δικύλινδρο κινητήρα παραπέμπει και το όνομα: Duu.

Όποιες κι αν είναι η ιδιότητες του κινητήρα της πάντως, η CR&S Duu πρώτα από όλα διαθέτει μια εντυπωσιακή αισθητική και προσωπικότητα. Είναι χτισμένη γύρω από τον τεράστιο V2 (που σε προηγούμενη ζωή είχε γεννηθεί σαν Harley) που δονείται κρεμασμένος από ένα τεράστιο ανοιχτό πλαίσιο σχήματος «Π».

Μια θηριώδης ραχοκοκκαλιά από ανοξείδωτο ατσάλι που θα μπορούσε να αποτελεί δομικό στοιχείο ενός γιγάντιου λατομικού εργαλείου. Το πλαίσιο αντικαθιστά και το ρεζερβουάρ, δεχόμενο 14,3 λίτρα καυσίμου χωρίς ανάγκη πρόσθετης εσωτερικής κατεργασίας.

Πίσω από τον κινητήρα, προσαρμόζεται ένα πεντάρι κιβώτιο Baker. Ως εξτρά προσφέρεται ένα ίδιο εξάρι κιβώτιο. Εκεί που τελειώνει το πλαίσιο δίπλα στην πίσω κυλινδροκεφαλή, συναντάμε δύο εξίσου θηριώδεις αλουμινένιες πλάκες σχήματος 8.