Κατασκοπευτικές Φωτογραφίες: To KTM Duke 800 με δικύλινδρο κινητήρα

Το νέο δημιούργημα ολοκληρώνει τη σειρά των γυμνών sport μοντέλων της ΚΤΜ

Έχουμε ξαναγράψει για τη νέα γενιά δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων που θα κινεί (μεταξύ άλλων) τις νέες μεγαλομεσαίες Duke.

Σήμερα παρουσιάζουμε μία ακόμη φωτογραφία του αναμενόμενου Duke 800/500 με αυτόν ακριβώς τον κινητήρα σε μορφή που δεν απέχει πολύ από την τελική της παραγωγής.

Η φωτογραφία τραβήχτηκε κατά τις τελευταίες δοκιμές πριν την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι της Κολωνίας, αρχές Οκτώβρη.

Το ότι η ΚΤΜ ετοιμάζει δύο μοντέλα με δικύλινδρο «παράλληλο» κινητήρα και 500/800 κυβικά αντίστοιχα έγινε γνωστό το 2014 από το ίδιο το αφεντικό της εταιρείας, τον Stefan Pierer.

Σύμφωνα με ανώνυμες, αλλά έγκυρες πηγές μέσα στην ΚΤΜ, η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας φορά τον κινητήρα των 800 κυβικών. Ο φωτογράφος του Visordown όμως που την τράβηξε δηλώνει πως πρόκειται μάλλον για τον 500άρη, καθώς του φάνηκε πολύ μικρός σε όγκο για να έχει 800 κυβικά.

Με τα δυο νέα μοντέλα η σειρά Duke ολοκληρώνεται με παρουσία σε όλες τις κατηγορίες, καθώς έχει να προτείνει σπορ μοτοσυκλέτες μονοκύλινδρες με 125, 200, 390 και 690 κυβικά και δικύλινδρες εν σειρά με 500, 800 και δικύλινδρες V με 1290 κυβικά.

To Duke 800 «πιάστηκε στα πράσσα» από τους φωτογράφους ενώ δοκιμαζόταν κοντά στο εργοστάσιο της ΚΤΜ μαζί με ένα ανανεωμένο Duke και τα τρία «Λευκά Βέλη» της Husqvarna, τα Vitpilen 125, 401 και 701.

Στην σχεδόν τελική αυτή έκδοση βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα να έχει κάποιες αλλαγές σε σχέση με παλιότερες φωτογραφίες. Φορά πάντα ανεστραμμένο πιρούνι, αλλά τα δύο δισκόφρενα εμπρός είναι διαφορετικά και η εξάτμιση τώρα ανεβαίνει ψηλά, παράλληλα με τη γάμπα του αναβάτη.

Το ψαλίδι φυσικά εξακολουθεί να είναι από κράμα αλουμινίου, ενώ έχει προστεθεί μια μίντι ζελατίνα που μπορεί να δουλεύει αποτελεσματικά. Το σύνολο χαρακτηρίζεται από την τυπική γωνιώδη/αιχμηρή αισθητική που έχει δημιουργήσει για όλα τα Duke η KiskaDesign.

Θυμίζουμε πως όταν πριν δύο χρόνια ο Pierer ανακοίνωνε τη δημιουργία των δύο νέων μοντέλων, είχε αναφέρει πως θα κατασκευάζονταν στην ινδία όπως ήδη τα μικρότερα Duke 125 και 390. Πιθανότατα στο κοινό εργοστάσιο με την Bajaj, στην Τσακάν.

(Φωτό: Visordown, ΜCΝ)

Θανάσης Χούντρας