EICMA 2015: Kawasaki J125

To J125 μπαίνει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία και ποντάρει στον όγκο και τους διαθέσιμους χώρους του για να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο.

Πατώντας στην ίδια βάση με το μεγαλύτερο αδερφό του, το J125 είναι πλούσια εξοπλισμένο και ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα κατασκευής του. Περιλαμβάνει παροχή ρεύματος 12V στο ντουλαπάκι κοντά στο τιμόνι, φωτιζόμενο χώρο κάτω από τη σέλα, δείκτη καυσίμου ακριβείας και ψηφιακό ρολόι στον πίνακα οργάνων, πτυσσόμενο γάντζο για μεταφορά αντικειμένων καθώς και προαιρετικό ABS. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για ένα κράνος κλειστού τύπου αλλά και ένα χαρτοφύλακα μεγέθους Α4, όπως μας πληροφορεί η Kawasaki.

Το J125 έχει άνετη σέλα δύο επιπέδων, με πλούσιο αφρώδες υλικό, και δυνατό, υγρόψυκτο κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου για άνετη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη.

Ο υγρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας των 125 κ.εκ. με τις σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου του αποδίδει σχεδόν 14 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 1,2 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. και προορίζεται να κινήσει το βάρους 182 «γεμάτων» κιλών J125 με άνεση στους δρόμους της πόλης

«Το J125 εισάγει την Kawasaki σε νέες κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς μηχανοκίνητων δικύκλων», δήλωσε ο Shigemi Tanaka της Kawasaki Motors Europe. «Το J300 έχει ήδη αποκτήσει τη φήμη του ποιοτικού και απολαυστικού στην οδήγηση scooter, τώρα ήρθε η ώρα να κάνει η Kawasaki την εμφάνισή της και σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες scooter, αυτή των 125 κ.εκ.»

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 13,81/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/7.000
Βάρος (πλήρες, κιλά): 182
Ύψος σέλας (χλστ.): 775

Πηγή: mototriti.gr