Από την AUDI το πιο εξελιγμένο ποδήλατο

Η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει και στα ποδήλατα. Με την εμπλοκή ενός από τους μεγαλύτερους και πιο δραστήριους κατασκευαστές αυτοκινήτων, έρχεται και η σειρά των ποδηλάτων να περάσουν σε άλλη διάσταση.
 
Είχαμε παρουσιάσει το e-bike πριν κάνει την επίσημη εμφάνισή του στους δρόμους, τους …τοίχους
και τα πάρκα. Τώρα σας το δείχνουμε σε δράση, όπου άλλοτε θυμίζει ποδήλατο και άλλοτε …trial μοτοσυκλέτα. 
 
To e-bike της Audi στα χέρια του οδηγού trial Julien Dupont και του ποδηλάτη σπεσιαλίστα των downhill, Petra Bernhard δείχνει να καλύπτει τις απαιτήσεις και των δύο. Ένα ποδήλατο υψηλών επιδόσεων για χρήση sport αλλά και trick cycling, έχει τα γονίδια της Audi σε θέματα τεχνολογίας, σχεδιασμού και απόδοσης.
 
Λειτουργικό πάνω απ’ όλα και, σύμφωνα με τον Wolfgang Egger, επικεφαλής της σχεδιαστικής ομάδας, «το ποδήλατο δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό, αλλά είναι σχεδιασμένο να είναι λειτουργικό. Σε όλα τα τμήματα επάνω του προηγείται η τεχνολογία σε σχέση με το αισθητικό μέρος.»
 
Το αέρινο πλαίσιο κατεβάζει το κέντρο βάρους χαμηλά και μειώνει τον συνολικό όγκο του ποδηλάτου, ώστε το e- bike να γίνει πιο ευέλικτο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ενσωματωθεί στο πλαίσιο και χρειάζεται 2,5
ώρες για την πλήρη φόρτισή της. Ταυτόχρονα όμως είναι και εύκολο να αντικατασταθεί με άλλη ήδη φορτισμένη, ώστε η χρήση να συνεχιστεί αμέσως.
 
Το πλαίσιο και το ψαλίδι που κρατά τον πίσω τροχό είναι από ανθρακονήματα και ενισχυμένα πολυμερή (CFRP). Το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί για τους τροχούς των 26", που διαθέτουν πεπλατυσμένα μπράτσα αντί για ακτίνες,
ώστε αν μεταφέρεται πιο αποτελεσματικά η δύναμη από το πετάλι στο δρόμο.
 
Έχει υδραυλικά δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, καθώς και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και στα δύο άκρα. Διαθέτει κλασικό σύστημα επιλογής σχέσεων στον πίσω τροχό ενώ δέχεται ρυθμίσεις και κλείδωμα μέσω smart phone.
 
 
Τα χαρακτηριστικά led που συνοδεύουν τα Audi εμπεριέχονται επίσης στον σχεδιασμό του e-bike, στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του. Για πιο extreme ακροβατικά tricks και stunts, η σέλα μπορεί να αλλάξει ύψος
εύκολα, χαμηλώνοντας μέχρι και στο ύψος του πλαισίου. Με το πάτημα ενός κουμπιού, η σέλα σηκώνεται και πάλι για να φτάσει σε ύψος πιο βολικό για πορεία.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο χαμηλότερο σημείο του πλαισίου και δίνει κίνηση απ’ ευθείας στον άξονα κίνησης. Η μέγιστη ροπή που αποδίδει στον πίσω τροχό είναι 250Nm, ενώ η παραγωγή ισχύος φτάνει
τους 3 ίππους, νούμερα εξαιρετικά εντυπωσιακά για ποδήλατο.
 
Το συνολικό βάρος χωρίς τα ηλεκτρονικά του στοιχεία, είναι 11kg, ενώ ανάλογες με όλα αυτά είναι και οι επιδόσεις του. Η τελική μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 50 χ.α.ω και με την υποβοήθηση από τα
πετάλια ανέρχεται στα 80 χ.α.ω. Οι επιδόσεις αυτές βέβαια το απομακρύνουν από το χαρακτηρισμό του ποδηλάτου, καθώς και τα όρια του νομοθέτη για τον διαχωρισμό ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας.