Η τελευταία CRT αποχαιρετά τα MotoGP

H μοτοσυκλέτα με την οποία συμμετέχει στα MotoGP η ομάδα Avintia είναι η τελευταία ενός είδους που οδηγήθηκε στην εξαφάνιση, αφού για δύο χρόνια αποτέλεσε το αγαπημένο πείραμα της Dorna.

Η μοτοσυκλέτα με την οποία τρέχει φέτος η Ομάδα Avintia είναι μια CRT. Μία αγωνιστική δηλαδή φτιαγμένη σύμφωνα με τους κανόνες της υποκατηγορίας Claiming Rule Team. Το 2011 την εμπνεύστηκε, τη δημιούργησε, την εκμεταλλεύτηκε και μετά την πέταξε στα σκουπίδια, προκειμένου να στριμώξει τους κατασκευαστές και να αποσπάσει τις παραχωρήσεις που χρειαζόταν.

Το 2014, όπως κατ' αποκλειστικότητα αναφέρει το speedweek.com θα είναι η τελευταία χρονιά που μοτοσυκλέτα του είδους θα οδηγηθεί στα πλαίσια του παγκόσμιου πρωταθλήματος MotoGP. Αυτό διότι σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Avintia συμφώνησε και θα χρησιμοποιεί από το 2015 μοτοσυκλέτες Open της Ducati.

Η Avintia φέτος κατεβάζει δύο μοτοσυκλέτες με αναβάτες τους Héctor Barbera και Mike di Meglio. Οι μοτοσυκλέτες της αποτελούνται από ένα πλαίσιο της FTR και κινητήρες της Kawasaki, βασισμένους σε εκείνους που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Οι γνώστες των paddock θέλουν τον ιδιοκτήτη της Avintia, Raul Romero, πολύ απογοητευμένο με τους συγκεκριμένους κινητήρες, παρότι φέτος φορούν ένα σύστημα κίνησης των βαλβίδων με πεπιεσμένο αέρα. Η απογοήτευση εστιάζεται στην ισχύ, αλλά και την αντοχή τους.

O Romero θα ήθελε το πακέτο της Open Yamaha M1 που οδηγεί ο Espargaro, οι συζητήσεις με την Yamaha όμως κόλλησαν στο ζήτημα της τιμής.

Τα πράγματα εξελίχθηκαν καλύτερα στις συζητήσεις με την Pramac. Οι δύο πλευρές τα βρήκαν και έτσι οι Barbera και di Meglio θα oδηγούν το 2015 τις φετινές μοτοσυκλέτες της Pramac. Δηλαδή τις δύο Desmosedici του 2013 που οδηγεί ο Yonny Hernandez και τις δύο του 2014 που οδηγεί ο Andrea Iannone.

Ωστόσο αντίθετα προς την Pramac που φορά στις μοτοσυκλέτες της το Factory λογισμικό της Ducati, στην Avintia θα φορούν και οι τέσσερις την ενιαία ECU και το αντίστοιχο λογισμικό της Magneti Marelli, συνεχίζοντας όπως τώρα να συμμετέχει ως ομάδα Open.

Έτσι κι αλλιώς από τη μεθεπόμενη χρονιά όλες οι μοτοσυκλέτες θα φορούν τα ενιαία ECU και λογισμικό.