Οργή για την αλλαγή στον σχεδιασμό της γνωστής σοκολάτας Toblerone!

Πώς εμπλέκεται το Brexit στον ανασχεδιασμό;

Θα γνωρίζετε φυσικά τη φράση mind the gap (προσοχή στο κενό). Ε, αυτό το κενό είναι που προκάλεσε μια απίστευτη σύγχυση στους απανταχού εραστές της σοκολάτας Toblerone, εξαιτίας της αλλαγής στο σχεδιασμό της.

Οι δημιουργοί του γνωστού γλυκίσματος, η εταιρεία Mondelez International με έδρα τις ΗΠΑ, δηλώνουν ότι αποφάσισαν να αλλάξουν το ντιζάιν του προϊόντος προκειμένου να αλλάξουν το βάρος στις μπάρες των 400 και 170 γραμματίων- πλέον, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του BBC, η μπάρα των 400 ζυγίζει 360 γρ. και αυτή των 170 γρ. ζυγίζει 150 γρ. Η οργή, ας το πούμε έτσι, των φανατικών καταναλωτών έγκειται στο γεγονός ότι εξαφανίστηκαν επί της ουσίας, οι χαρακτηριστικές κορυφές της σοκολάτας και μεγάλωσε το κενό ανάμεσα σε αυτές. Ορισμένοι καταναλωτές χαρακτήρισαν την κίνηση ως "λανθασμένη απόφαση" λέγοντας ότι τα μεγαλύτερα κενά μοιάζουν "χαζά".

Η εταιρεία δικαιολογεί την απόφασή της, λέγοντας ότι είτε έπρεπε να αυξήσουν την τιμή της σοκολάτας, ή να μειώσουν το μέγεθός της εξαιτίας της αύξησης της τιμής των συστατικών. Σε ανακοίνωση μάλιστα που έγινε στην επίσημη σελίδα της Toblerone στο Facebook, η εταιρεία τονίζει ότι επέλεξαν να αλλάξουν το σχήμα για να μείνει το προϊόν προσιτό σε όλους.

Αλλά οι λάτρεις της Toblerone δεν πήραν τα νέα και τόσο καλά. Ο χρήστης Lee Yarker έγραψε στο Facebook: "Λογικό το να θέλετε να μειώσετε το βάρος της μπάρας, αλλά γιατί αυτό το μεγάλο κενό; Μοιάζει χαζό (κατά τη γνώμη μου). Θα μπορούσατε να μικρύνετε το μέγεθός της και να κρατούσατε το αρχικό ντιζάιν". Στο ίδιο μήκος κύματος και ο χρήστης  Philip Joseph ο οποίος σχολίασε: "Ήταν λάθος απόφαση. Αγοράζεις μια σοκολάτα και περιμένεις να μοιάζει φυσιολογική αλλά μοιάζει να παίρνεις τη μισή σοκολάτα". Η Cathy White πρόσθεσε: "Μοιάζει απαίσιο. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχατε μειώσει το μάκρος και να κρατούσατε τα μεγάλα τρίγωνα".

Ωστόσο, αρκετοί ήταν και οι καταναλωτές που επικρότησαν την απόφαση της εταιρείας να ανακοινώνει δημόσια τις όποιες αλλαγές. Ο Lainey Ireson έγραψε σχετικά: "Δυστυχώς, η απόφαση αυτή δεν ικανοποίησε τους πάντες, αλλά η Toblerone είναι ένα υπέροχο προϊόν και είμαι χαρούμενος που εξηγήσατε την αλλαγή-άλλες εταιρείες δεν θα το έκαναν". Πάντως υπήρχαν και εκείνοι οι ψίθυροι ότι η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση εξαιτίας του Brexit κάτι βέβαια που απέκρουσαν. 

Εκπρόσωπος της Mondelez παραδέχθηκε ότι η συναλλαγματική ισοτιμία σίγουρα δεν είναι η επιθυμητή, αλλά τόνισε ότι "η αλλαγή δεν έγινε λόγω του Brexit".