“Ανάκαμψη το καλοκαίρι” βλέπει ο Γιάννης Τόγκος του Οίκου Kathy Heyndels

Ποια είναι τα δύο πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ένας Έλληνας δημιουργός μόδας

Στην ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς τους καλοκαιρινούς μήνες, με τη βοήθεια της τουριστικής κίνησης, ελπίζει ο Γιάννης Τόγκος επικεφαλής του οίκου μόδας Kathy Heyndels που εδώ και 33 χρόνια ντύνει κομψές Ελληνίδες και σικάτες γυναίκες από όλο τον κόσμο, οι οποίες εμπιστεύονται την υψηλή αισθητική του.

Η Kathy Heyndels ίδρυσε το πρώτο της ατελιέ στις Βρυξέλλες το 1956 σχεδιάζοντας δημιουργίες υψηλής ραπτικής και νυφικά. Το 1983 επέστρεψε στην γενέτειρα της, την Αθήνα, όπου και άνοιξε το ατελιέ της στο Κολωνάκι. Ο Γιάννης Τόγκος, γιος της Kathy Heyndels, αρχίζει να αναλαμβάνει δράση στον οίκο από τις αρχές του 1989. Η επιθυμία του να συμβάλει στην περαιτέρω εξέλιξη του οίκου τον ώθησε στη δημιουργία της πρώτης συλλογής prêt a porter.Ο Γιάννης Τόγκος δουλεύει αποκλειστικά με αυθεντικά 100% φυσικά υλικά με βάση πάντα το μετάξι ,τον ταφτά, το σατέν , τις δαντέλες και τις μουσελίνες.

Ο οίκος μόδας Kathy Heyndels θα παρουσιάσει τη νέα του συλλογή με τίτλο «BodySculpture» στη 19η Athens Xclusive Designers Week, η οποία θα πραγματοποιηθεί 8-11 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Ο Γιάννης Τόγκος συμμετείχε και στην προηγούμενη «Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας» και λέει για αυτή του την εμπειρία «Υπήρξε ενδιαφέρον από διεθνείς αγοραστές, αλλά πρέπει να γίνει ακόμη αρκετή προσπάθεια από όλους μας προκειμένου να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα».

Ερωτηθείς σχετικά δεν παραλείπει να σκιαγραφήσει τις πιθανότητες ανάκαμψης της ελληνικής μόδας «Όλες οι αγορές παγκοσμίως έχουν μεταπτώσεις. Η δική μας αγορά μπορεί να αργήσει να ανακάμψει αλλά τουλάχιστον τους καλοκαιρινούς μήνες με τη βοήθεια του τουρισμού θα πάει λίγο καλύτερα»

Σύμφωνα με τον κ. Τόγκο, δύο είναι τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ένας Έλληνας δημιουργός μόδας «Η κακή ψυχολογία της Ελληνικής αγοράς φέρνει συνεχή ύφεση. Και το δεύτερο θέμα είναι η πολύ άσχημη ρευστότητα της αγοράς. Αυτοί οι δύο λόγοι κάνουν κάθε πέρυσι και καλύτερο και ζούμε σε ένα πηγάδι δίχως πάτο».
Η θετική ενέργεια, ωστόσο, δεν τον εγκαταλείπει και κάνει σκέψεις για το μέλλον «Γιατί να μην να κάνουμε το τρίπτυχο 'Αθήνα-Μύκονο-Σαντορίνη' μητρόπολη της μόδας;».