“Τα εσώρουχα είναι ό,τι ήταν το τζιν προ 20ετίας”

«Στο παρελθόν οι νέοι δεν θα έπρεπε ποτέ να δείχνουν τα εσώρουχα τους» είπε πρόσφατα ο σχεδιαστής Τόμι Χίλφιγκερ αναφερόμενος στην εποχή του Ντουάιτ Άιζενχάουερ.

«Τώρα, αν δεν δείχνουν το εσώρουχο τους, δεν είναι cool».

Αυτό που υπογράμμισε ο Αμερικανός σχεδιαστής ήταν μια ακόμα στροφή στην κουλτούρα των ανδρών, οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται μόνο για το «απέξω εμφάνιση» αλλά και για το «από μέσα άνεση και στιλ» και το κάνουν μόνοι τους.
Γενιές και γενιές ανδρών μεγάλωσαν φορώντας μποξεράκια και σλιπάκια αγορασμένα σε πακέτα των τριών. Και δεν τα αγόραζαν μόνοι τους. Συνήθως τα επέλεγε η μαμά, η σύζυγος, η φίλη. Όλα αυτά πριν τον Τζάστιν Μπίμπερ, πολύ πριν το setxing και τις σέλφις χωρίς μπλουζάκι ή ακόμα και χωρίς έναν από τους πιο διάσημους τενίστες του κόσμου, τον Ραφαέλ Ναδάλ, να διαφημίζει εσώρουχα αμερικανικής φίρμας.

«Το εσώρουχα είναι ό,τι ήταν το τζιν προ 20ετίας. Είναι το καινούριο ντένιμ» επισημαίνει ο Χίλφιγκερ.

Το trend το ξεκίνησε αναμφισβήτητα ο Κάλβιν Κλάιν στα ...προϊστορικά χρόνια του Μάρκι Μαρκ ( Μαρκ Γουόλμπεργκ) αιώνες πριν γίνει ο Μπίμπερ το πρόσωπο των My Calvin's, ο 50 Cent το σώμα των ενισχυμένων Frigo και οι κοιλιακοί του Ντέιβιντ Μπέκαμ αναδείξουν τα μποξεράκια του H&M...

Η σειρά για το ντύσιμο που μετράει είναι παπούτσι, κάλτσα, παντελόνι και εσώρουχο.