Abercrombie & Fitch: Τέλος στο “σεξουαλικό μάρκετινγκ”

Αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την καθοδική πορεία των οικονομικών της εταιρείας στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των μικρών ηλικιών, που στρέφονται πλέον σε πιο προσωπικό στιλ

Οι συνεχιζόμενες πτωτικές πωλήσεις, η προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο της Επιτροπής Ίσων Ευκαιριών Απασχόλησης, αλλά και η απομάκρυνση του Μάικ Τζέφρις, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου φέρνουν νέο «αέρα» στην στρατηγική μάρκετινγκ της Abercrombie & Fitch, η οποία έγινε διάσημη για τους νεαρούς κράχτες χωρίς μπλούζες στα καταστήματά της.

Έτσι η εταιρεία νεανικής ένδυσης ανακοίνωσε ότι στο τέλος Ιουλίου σταματάει η πολιτική του «σεξουαλικού μάρκετινγκ» και υιοθετεί μια πιο ήπια και προσιτή εικόνα, με χαμηλή μουσική, πιο δυνατό φωτισμό και «ανανεωμένο» προσωπικό, που δεν θα προσλαμβάνεται πλέον με βάση τον σωματότυπό του, τους κοιλιακούς και γενικότερα την εξωτερική τους εμφάνιση.

Η μέρα που οι πωλητές δεν θα κυκλοφορούν ημίγυμνοι, δεν θα έχουν το ίδιο κούρεμα και δεν θα φορούν τα ίδια παπούτσια πλησιάζει για την Abercrombie & Fitch καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού της έχει αλλάξει.

Αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την καθοδική πορεία των οικονομικών της εταιρείας στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των μικρών ηλικιών, που στρέφονται πλέον σε πιο προσωπικό στιλ.

Ιδιαίτερο ρόλο στην αλλαγή πορείας της εταιρείας στάθηκε και η προσφυγή της Επιτροπής Ίσων Ευκαιριών Απασχόλησης στο Ανώτατο Δικαστήριο, για ρατσιστική αντιμετώπιση νεαρής Μουσουλμάνας στην οποία η Abercrombie & Fitch αρνήθηκε να της προσφέρει δουλειά επειδή φορούσε μαντίλα

Τις αλλαγές στην πολιτική μάρκετινγκ και την επάνοδο στην κερδοφορία καλείται να την φέρει εις πέρας η νέα ηγετική ομάδα του ομίλου με τον ελληνοκύπριο Χρήστο Αγγελίδη στο «τιμόνι» της Abercrombie & Fitch.