To Neon Raum δεν είναι ένα showroom όπως τα άλλα

Το ενδιαφέρον concept αποτελεί έμπνευση των, Cat Black (Νταϊάνα Βαρδαξή) και The Dreamer (Σωτήρης Τρέχας)

Γράφει η Ελπίδα Πιτάκη

Ιδιαίτερος και δημιουργικός χώρος στο κέντρο της Αθήνας (λίγα βήματα από την Πλατεία Καρύτση) το Neon Raum έχει διττή προσωπικότητα καθώς λειτουργεί και ως showroom ανερχόμενων Ελλήνων σχεδιαστών και ως φωτογραφικό στούντιο. Δίνοντας χώρο και βήμα στους νέους σχεδιαστές, εμπνευστές του είναι οι Cat Black (Νταϊάνα Βαρδαξή) και The Dreamer (Σωτήρης Τρέχας) σχεδιαστές με όνειρα και ελπίδες, οι οποίοι δημιούργησαν το συγκεκριμένο concept προκειμένου να προβάλλουν προς το κοινό τόσο τις δικές τους δημιουργίες, όσο και τις προτάσεις άλλων Ελλήνων, κυρίως, ανερχόμενων σχεδιαστών. Τους συναντήσαμε από κοντά και μάθαμε τα πάντα για το πρωτότυπο και άκρως ενδιαφέρον concept τους.

Όπως μου εξηγούν, λοιπόν, η Νταϊάνα και ο Σωτήρης, το Neon Raum προέκυψε σχεδόν τρία χρόνια πριν όταν τους γεννήθηκε η ανάγκη για ένα χώρο όπου θα μπορούσαν να εκθέτουν τα ρούχα και τα κοσμήματα που σχεδιάζανε ο καθένας τους αλλά, και, παράλληλα να μπορούνε να δουλέψουνε μέσα σε αυτόν. Άμεσα, λοιπόν, συνειδητοποιήσαν ότι θα τους άρεσε την συγκεκριμένη πλατφόρμα να την μοιραζόντουσαν και με άλλους σχεδιαστές, έτσι ώστε να δημιουργήσουνε μια μικρή "μπουτίκ" με ανερχόμενους καλλιτέχνες.

Όση ώρα μου αφηγούνται την ιστορία τους τα παιδιά, παρατηρώ το χώρο και αναρωτιέμαι αν η ονομασία του σημαίνει κάτι ή είναι εμπνευσμένη από κάτι συγκεκριμένο. Μου εξηγούν ότι στην ουσία το «Neon Raum είναι ένα πάντρεμα λέξεων μεταξύ των δυο μας. Το neon αντιπροσωπεύει τα νέον χρώματα και φώτα, κάτι το καινούριο. Το raum στα γερμανικά είναι το δωμάτιο- ο χώρος. Μαζί μας δίνουν έναν νέο χρωματιστό χώρο».

Για την Νταϊάνα και το Σωτήρη, το Neon Raum είναι το πρώτο τους «παιδί». Και θέλουνε να το δούνε να «μεγαλώνει» σωστά. Γι' αυτό και ο σκοπός τους είναι να περνάνε μέσα στο χώρο τους όμορφες και επιλεγμένες δουλειές νέων σχεδιαστών, οι οποίοι κάνουν το ξεκίνημα τους και πρόκειται να ξεχωρίσουν.

«Ενώ δεν βρισκόμαστε στην πιο λαμπρή οικονομική περίοδο το Neon Raum έχει αποκτήσει το κοινό του μιας και πλέον υπάρχει μεγάλη διάθεση για το χειροποίητο προϊόν και όχι για ρούχα, κοσμήματα και διακοσμητικά στοιχεία μαζικής παραγωγής. Παράλληλα, μας ενδιαφέρει και το κοινό που επισκέπτεται την Αθήνα για διακοπές. Πιστεύουμε ότι τα σουβενίρ πλέον μπορεί να είναι κάτι επιπλέον από αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και ότι σε εμάς μπορεί να ανακαλύψει κάποιος αξιόλογες εναλλακτικές επιλογές», συμπληρώνουν, εξηγώντας την ανταπόκριση που βρήκε το πρωτότυπο εγχείρημά τους από το κοινό της Αθήνας και όχι μόνο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.greekguide.com