Οι εφοριακοί έστειλαν εξώδικο σε εταιρεία κινητής για διαφήμιση

Σε γνωστό τηλεοπτικό σποτ ένας επιχειρηματίας πηγαίνει στον εξομολόγο του, ζητώντας να συγχωρεθούν οι αμαρτίες του επειδή «λάδωσε» έναν εφοριακό.

Παρόλ' αυτά η...διάθεση χιούμορ, την οποία παρουσιάζει η συγκεκριμένη διαφήμιση, φαίνεται ότι ενόχλησε τους εφοριακούς, οι οποίοι σε απάντηση, δια της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εφοριακών έστειλαν εξώδικο.

Όπως ανέφεραν οι ίδιοι, η συγκεκριμένη διαφήμιση «προσβάλλει το κύρος των υπηρεσιών» των ΔΟΥ και «την αξιοπρέπεια των εργαζομένων σε αυτές».

Προσθέτουν μάλιστα ότι η εταιρεία, σε μια προσπάθεια να προωθήσει τα προϊόντα της, επέλεξε «να θυσιάσει στο βωμό του όποιου κέρδους της την αξιοπρέπεια των παιδιών και των οικογενειών μας».

Ο επιχειρηματίας της διαφήμισης «παραδέχεται» ότι προσέλαβε γιο εφοριακού «για να αποφύγει τον έλεγχο για παράνομη παρακράτηση ΦΠΑ», αναφέρουν οι εφοριακοί.

Μεταξύ άλλων αναφέρουν ότι «τελείται το έγκλημα της δημόσιας διέγερσης στη διάπραξη εγκληματικών πράξεων της ενεργητικής δωροδοκίας και της φοροδιαφυγής».

Σε αυτό το πλαίσιο ζήτησαν, προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω, «τη διακοπή της σύμβασης με τη συγκεκριμένη εταιρεία για τα εκατοντάδες υπηρεσιακά κινητά τηλέφωνα».

«Το κύρος των υπηρεσιών μας είναι αδιαπραγμάτευτο» καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΟΕ-ΔΟΥ.

Από την πλευρά της, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Wind απέσυρε τη σκηνή από τη διαφήμιση, σημειώνοντας ότι το σποτ δεν είχε στόχο να θίξει τους εφοριακούς. «Η διαφήμισή μας βασίστηκε αποκλειστικά στη σάτιρα» ανέφερε η εταιρεία.

Μιλώντας στην εφημερίδα Το Έθνος, ο ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης που πρωταγωνιστεί στο σποτ, είπε ότι «οι εφοριακοί θα πρέπει να επιδείξουν κάποιο χιούμορ».

Aκολουθεί το εξώδικο: