Πανελλαδικές: Πώς έκριναν τα θέματα Αρχαίων – Μαθηματικών οι εκπαιδευτικοί

Για "δυνατούς λύτες" έκριναν τα θέματα των σημερινών μαθημάτων κατεύθυνσης, αρχαίων ελληνικών και μαθηματικών, στις πανελλαδικές, οι εκπαιδευτικοί. Όπως ανέφεραν καθηγητές στο ΑΠΕ, τα θέματα ήταν για δυνατούς λύτες.

Για τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης τα θέματα προέρχονταν από τον "Πρωταγόρα" του Πλάτωνα, κείμενο που μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολο και που δημιουργεί προϋποθέσεις και στους μέτρια διαβασμένους μαθητές να γράψουν καλά, καθώς είναι από τα πρώτα που διδάσκονται κατά τη σχολική χρονιά. Στο άγνωστο κείμενο, ωστόσο, οι μαθητές είχαν να αντιμετωπίσουν τις "Ιστορίαι" του Θουκιδίδη, οι οποίες θεωρούνται δύσκολο κείμενο.

Όσον αφορά τα μαθηματικά, τα θέματα ήταν για πολύ δυνατούς λύτες, καθώς κάλυπταν όλη την ύλη. Συγκεκριμένα, όπως ανέφεραν καθηγητές, οι ασκήσεις ήταν πολλές, αλλά και συνδυαστικές, κάτι με το οποίο οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι, καθώς στη σχολική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν τέτοιου είδους ασκήσεις.

Στη συνέχεια των Πανελληνίων, την ερχόμενη Τετάρτη, οι μαθητές θα εξεταστούν και πάλι σε μαθήματα κατεύθυνσης: Λατινικά (θεωρητική κατεύθυνση), Χημεία (θετική κατεύθυνση), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (τεχνολογική κατεύθυνση - κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών) και Ηλεκτρολογία (κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής).