Nissan CABSTAR NT400: Το επαγγελματικό, τελεία και παύλα!

Το νέο φορτηγό CABSTAR NT400, έρχεται με έξι νέα συστήματα ασφαλείας και με μια σειρά σχεδιαστικών αλλαγών, που προσδίδουν εξαιρετική αξία, ως προς την ασφάλεια και την άνεση και στις επαγγελματικές μεταφορές.

Το NT400 με το νέο και ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας υπερβαίνει κατά πολύ ακόμα και τους υποχρεωτικούς σχετικούς κανονισμούς της ΕΕ. Με στάνταρ σύστημα ABS (έκδοση 4.5tn) με Ηλεκτρονική κατανομή της Πέδησης (EBD), όπως και αυτών του Δυναμικού Ελέγχου του Οχήματος (VDC), αλλά και των Συστημάτων Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS), Υποβοήθησης της Πέδησης (BAS) και Εκκίνησης σε Ανηφόρα / Κατηφόρα (HSA), φιλοδοξεί να είναι ο “φύλακας άγγελος” του επαγγελματία οδηγού, με τα εξής συστήματα:

- Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου του Οχήματος (VDC)

- Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS)

- Σύστημα Υποβοήθησης της Πέδησης (BAS)

- Σύστημα εκκίνησης σε Ανωφέρεια / Κατωφέρεια (HSA).

Εκτός από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, το νέο NT400 διαθέτει πλέον και φώτα ημέρας (DTRL) που έχουν ενσωματωθεί στους, στάνταρ πλέον, προβολείς ομίχλης. Τα φώτα σχεδιασμένα για να προσφέρουν αυξημένη ορατότητα και στους διερχόμενους οδηγούς, θα ανάψουν μόλις γίνει εκκίνηση του οχήματος και θα σβήσουν όταν γίνει επιλογή της χαμηλής σκάλας ή των φώτων πορείας.

Το NT400, διαθέτει επίσης νέες, έξι πλήμνες ανά τροχό, που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη αντοχή, ενώ όλα τα νέα CABSTAR NT400 διαθέτουν πλέον ως στάνταρ, ελαστικά χαμηλής αντίστασης στην κύλιση, όπου εκτός από τη βελτίωση της απόδοσης του οχήματος, παράγουν και λιγότερο θόρυβο από το δρόμο.

Το νέο CABSTAR NT400, θα κατασκευάζεται στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Nissan στην Ισπανία, εφοδιασμένο με τον κινητήρα common-rail turbo diesel 2,5 λίτρων.

Ο κινητήρας αυτός διαθέτει σύστημα κατακράτησης των σωματιδίων αιθάλης DPF (με δυνατότητα αυτόματης, αλλά και επιλεγμένης από τον οδηγό, λειτουργίας αναζωογόνησης), οξειδωτικό καταλύτη diesel, σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) αλλά και διαγνωστικές λειτουργίες στο καντράν που διασφαλίζουν με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο, τη συμμόρφωσή του με την οδηγία Euro 5b+.

Διαθέσιμο τόσο με μονή όσο και με διπλή καμπίνα, το NT400, δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών μηκών μεταξονίου, για μικτό φορτίο από 3.5tn έως 4.5tn, όπως και δύο επιλογών παραγόμενης ισχύος : χαμηλή (136hp / 100kW, 270nm) και υψηλή (145hp / 107kW, 350Nm).

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του νέου CABSTAR είναι και η ευελιξία ως προς τις δυνατότητες μετατροπής του σε μια πληθώρα επιλογών, όπως ανοικτό, ανατρεπόμενο, κόφα / ψυγείο, καλαθοφόρο ή ως βυτίο.

Επιπλέον, για να κάνει τη δουλειά των εξειδικευμένων αμαξοποιών όσο το δυνατόν πιο εύκολη, η Nissan έχει εξοπλίσει το νέο CABSTAR NT400 με μια ολοκληρωμένη σειρά από συνδέσμους, ηλεκτρικές προεγκαταστάσεις αλλά και με προειδοποιητικές λυχνίες, ώστε να καταστεί εφικτή η "plug and go" λειτουργία.