Η Volkswagen κόβει αντιπροσωπείες και το γυρνά στις διαδικτυακές πωλήσεις

Η Volkswagen κόβει αντιπροσωπείες και το γυρνά στις διαδικτυακές πωλήσεις

Ανοίγει μια ηλεκτρονική σελίδα με όλους τους αντιπροσώπους της

Η Volkswagen σκοπεύει να μειώσει το ευρωπαϊκό δίκτυο των αντιπροσώπων της και να το αντικαταστήσει με πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ακολουθώντας -έτσι- τον νέο τρόπο πωλήσεων.

Σύμφωνα με την εταιρεία δημιουργείται κοινή ηλεκτρονική πύλη με όλους τους αντιπροσώπους, χωρίς ωστόσο να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες. Πρωταρχικός της στόχος της είναι η μείωση του κόστους παραγωγής σε όλες τις μάρκες της, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επενδύσεις της πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κύριο μέλημα της εταιρείας είναι η μείωση του δικτύου της κατά 10%, ανεβάζοντας παράλληλα τα κέρδη πωλήσεων σε κάθε αντιπρόσωπο από το 1% σε 2%, ώστε να δώσει κίνητρα πωλήσεων σε αυτούς.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το μειωμένο κόστος κατασκευής αυτοκινήτων θα προέλθει και από τη μεγαλύτερη χρήση νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επιτρέποντας στις αντιπροσωπείες να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων έως και κατά 70%.

Παρακαλούμε περιμένετε ...